شهردار شیراز: باید تعارف‌ها را در انجام امور و یافتن مشکلات کنار گذاشت

شهردار شیراز با تاکید براینکه باید تعارف‌ها را در انجام امور و یافتن مشکلات رفع آنها کنار گذاشت، گفت: ما گاه آنقدر در تعارف‌ها می‌مانیم که اصل مشکل را نمی‌یابیم تا راهکاری برای حل آن پیدا کنیم.

به گزارش ایسکانیوز،حیدر اسکندرپور سه‌شنبه 7 آذر در مراسم تجلیل از فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در شهرداری شیراز، گفت: امروز در تمام جوامع برای سربازان و مدافعان وطن و بازماندگان آنان احترام و جایگاه ویژه‌ای قائل هستند.

او ادامه داد:جایگاه شهدا، ایثارگران و فرزندان و خانواده‌های آنان در ایران، بسیار رفیع است و امیدواریم که در دوران مدیریتی‌ام بر مجموعه‌ شهرداری شیراز، فضای بهتر و مطلوب‌تری برای استفاده از توانمندی‌های فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در این نهاد فراهم شود.اگر دیروز شهیدان و ایثارگران برای دفاع از نظام جان و سلامتی خود را نثار کردند، تا این کشور استقلال داشته باشد، امروز ادامه راه آنان در گرو رضایت‌مندی مردم است. امروز پاسداری از ایثارگری‌های ایثارگران، در ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و کسب رضایت‌مندی حداکثری آنان نهبته است زیرا رضایت‌مندی مردم می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.اگر مردم در جامعه‌ای رضایت کافی را از مدیران و دستگاه‌ها داشته باشند، هیچ دشمنی نمی‌تواند برای آن جامعه و کشور ایجاد مشکل کند.

وی با بیان اینکه شهرداری در بین مجموعه‌های مختلف خدمت‌رسان، بیشترین رویارویی را با مردم دارد، گفت: باید توجه داشت که بیش از 95 درصد درآمد شهرداری از محل عوارضی است که مردم پرداخت می‌کنند؛ شاید سایر دستگاه‌ها اعتبارات خود را از بودجه‌ی دولتی تامین کنند اما شهرداری اینگونه نیست؛ لذا باید به درستی پاسخگوی مردم هم باشیم.

اسکندرپور رضایت‌مندی مردم را مهمترین شاخصه‌ی مد نظر خود دانست و گفت: اعتقاد دارم که شرط اول مدیریت مناسب مجموعه‌های مختلف، پاکدستی و توانمندی است، اما نتیجه این دو باید رضایت‌مندی مردم باشد؛ قطعا اگر کسی احساس می‌کند نمی‌تواند به‌خوبی پاسخگوی مردم باشد، باید در کار خود تجدید نظر کند.

شهردار شیراز با تاکید براینکه باید تعارف‌ها را در انجام امور و یافتن مشکلات رفع آنها کنار گذاشت، گفت: ما گاه آنقدر در تعارف‌ها می‌مانیم که اصل مشکل را نمی‌یابیم تا راهکاری برای حل آن پیدا کنیم.

اسکندرپور از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در شهرداری شیراز درخواست کرد که نه‌تنها خود با حوصله و صبر و متانت پاسخگوی مردم باشند، زمینه‌ی توسعه‌ی فرهنگ پاسخگویی را نیز فراهم کنند زیرا رضایت خداوند هم در رضایت مردم نهفته است.

شهردار شیراز تاکید دارد که شهدا و ایثارگران از اسطوره‌های ماندگار ایران زمین هستند که می‌توانند الگوهای شاخصی برای تمام نسل‌ها باشند.

اسکندرپور گفت: امروز سردار سلیمانی که یکی از همسنگران شهدا و ایثارگران دفاع مقدس محسوب می‌شود، به اسطوره‌ای زنده بدل شده است، اسطوره‌ای که عامل نجات کشور و حتی کشورهای اسلامی از یک غده‌ی سرطانی شد.

902/900

کد خبر: 877229

وب گردی

وب گردی