فرهنگ بسیجی رمز پیروزی بر داعش

نماینده مردم خمینی‌شهر: برخی اشتباه گمان می‌کنند که همراه با پایان عمر داعش، کار گرو‌های مقاومت تمام می‌شود چرا که مقاومت دائمی است.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز سیدمحمدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی‌شهر با اشاره به نابودی خلافت خودخوانده داعش در عراق و سوریه اظهار داشت: قرآن مجید همواره مثال‌های متعددی درباره پیروزی حق بر باطل داشته است و در یکی از این مثال‌ها حق و باطل را به حباب روی آب و آب تشبیه می‌کند و می‌گوید باطل مانند حباب روی آب زیبا است، اما این زیبایی از بین می‌ورد و آنچه می‌ماند آب است.

وی با بیان اینکه همانگونه که قرآن کریم می‌فرماید حق ماندنی است، افزود: افرادی که در راه خدا جهاد می‌کنند از سوی پروردگار نصرت و کمک داده می‌شوند. گروه تروریستی داعش، قصد نداشت به راحتی صحنه را ترک کند آن‌ها آمده بودند که بمانند و کشورهای اسلامی را تجزیه کنند، اما در نهایت با ایستادگی و نبرد از سوی جبهه مقاومت کار بسیار بزرگی انجام شد.

ابطحی با اشاره به جوابیه رهبر معظم انقلاب خطاب به بیانیه سردار سلیمانی، تاکید کرد: هوشمندی مقام معظم رهبری در پاسخ به این تبریک امری قابل تامل است. ایشان فرمودند: مقاومت تمام نشده و همچنان ادامه دارد؛ بنابراین برخی اشتباه گمان می‌کنند که همراه با پایان عمر داعش، کار گرو‌های مقاومت تمام می‌شود چرا که مقاومت دائمی است.

نماینده مردم خمینی شهر با تاکید بر اینکه مقاومت فرهنگ جهاد است، یادآور شد: همان گونه که در عالم همه موجودات برای رشد و پیروزی مقاومت می‌کنند برای رسیدن به پیروزی باید ایستادگی و مقاومت کرد چراکه فرهنگ حاکم بر جهان همین است.

وی افزود: باید هوشیار باشیم چرا که نظام سلطه پس از داعش به ایجاد گروه‌ها و توطئه‌های دیگری علیه جهان اسلام اقدام می‌کند.

ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: شکست داعش مبتنی بر فرهنگ بسیجی است این فرهنگ موجب به وجود آمدن گرو‌هایی، چون حشدالشعبی، زینبیون و فاطمیون شد. این تفکر همواره در برابر دشمن و همچنین مسائل اقتصادی، خانواده و اجتماعی جواب می‌دهد، اما متاسفانه امروز از آن دور شده ایم.

منبع: دانشجو

303

کد خبر: 877325

وب گردی

وب گردی