طرح های فناورانه پارک علم وفناوری البرز رونمایی شد

طرح‌های فناورانه "نرم افزار تحت ویندوز و اپلیکیشن موبایل SediLizer" و "دستگاه کنسول رایانه های کلاسی" پارک علم و فناوری البرز رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از پارک علم و فناوری البرز، آئین رونمایی ازاین دو محصول فناورانه با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار البرز برگزار شد.

نخستین طرح فناورانه رونمایی شده، نرم افزار تحت ویندوز و اپلیکیشن موبایل SediLizer - بود که شرکت تجهیزات زمین پویش هوپاد عضو پارک علم و فناوری البرز طراحی و ساخته شده است.

نام نرم افزار SediLizer از ترکیب دو واژه Sediment به معنی رسوب وAnalyze به معنی آنالیز گرفته شده است. این نرم افزار با هدف انجام محاسبات مربوط به سایزبندی نمونه رسوبی، محاسبات آماری، بررسی و مقایسه انواع نمونه‌های رسوبی با یکدیگر تهیه شده است.

همچنین، در طراحی این نرم افزار افزون بر گروه برنامه نویس، از متخصصان رسوب شناسی نیز استفاده شده است تا بتوان با درک بهتر و کامل‌تری مفاهیم تئوری و موارد عملی مربوط به علم رسوب شناسی را در نرم افزار وارد کرده و مورد استفاده قرار داد.

دستگاه کنسول رایانه‌های کلاسی - محصول شرکت پارس ماهان فراتراشه وابسته به پارک علم و فناوری البرز از دیگر محصولی بود که مورد رونمایی قرارگرفت.

این نرم افزار با هدف مدیریت رایانه‌های کلاس هوشمند مدارس و دانشگاه‌ها و اجرا شده است.

کنسول مرکزی رایانه دیواری، یک دستگاه سخت افزاری همراه با نرم افزار است که می‌تواند با رایانه‌های کلاسی در موارد انتقال صدای میکروفن، مالتی پلیر و همچنین برقراری ارتباط داخلی صوتی ازطریق گوشی تلفن به صورت خصوصی ارتباط ایجاد کند. این دستگاه بیشتر در کلاس‌های آموزشی و مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به شکلی که دستگاه کنسول مرکزی در دفتر مدیریت و سیستم رایانا در کلاس‌های آموزشی نصب می‌شوند و با استفاده از سیستم کنسول مرکزی می‌توان با کلاس‌ها ارتباط صوتی برقرار کرد.

همچنین این دستگاه می‌تواند با ارتباط کابلی به تمام سیستم صوتی و آمپلی فایرکل آموزشگاه متصل شود.

کد خبر: 877328

وب گردی

وب گردی