«وقتی برگشتیم»و «آذر» روی پرده می رود/اکران دو فیلم در هاله ای از ابهام

سخنگوی شورای صنفی نمایش از نمایش 2 فیلم «وقتی برگشتیم» و «آذر» از چهارشنبه در سینماهای کشور خبر داد.

غلامرضا فرجی، درباره مصوبات جلسه امروز این شورا که با یک روز تاخیر برگزار شد، به خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، گفت: فیلم سینمایی «وقتی برگشتیم» ساخته وحید موساییان از چهارشنبه 8 آذر به جای «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی در سرگروه سینمایی «کورش» اکران می‌شود.

وی افزود: فیلم «آذر» اولین ساخته سینمایی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی از چهارشنبه 8 آذر ماه در گروه آزاد به نمایش در می‎‌آید.

فرجی تاکید کرد: با عنایت به بعضی از اظهار نظرها در خصوص تصمیمات شورای صنفی نمایش یادآوری می‌شود که تصمیمات شورا به اتفاق آرا است.

به گزارش ایسکانیوز، شورای صنفی نمایش پس از تعطیلی رسمی روز ششم آذرماه؛ سه‌شنبه هفتم آذر تشکیل جلسه داد. در این جلسه رضا درمیشیان کارگردان فیلم «عصبانی نیستم» و محسن امیریوسفی سازنده اثر سینمایی «آشغال‌های دوست‌ داشتنی» حضور داشتند.

این دو سینماگر برای ثبت قرارداد فیلم‌هایشان در جلسه حضور یافتند که شورا به اینجا رسید که احتمالا هفته آینده باید بررسی‌های قطعی برای اکران این دو فیلم انجام شود.

پیگیری اکران فیلم های «عصبانی نیستم» و «آشغال های دوست داشتنی» به دلیل اعلام بررسی دوباره فیلم های توقیفی به منظور اکران انجام شده است و نام این دو فیلم هم در لیست آثاری که برای بررسی مجدد برای نمایش عمومی منتشر شد وجود دارد حال اما باید تا هفته آینده و تصمیم نهایی شورای صنفی نمایش برای اکران این دو فیلم صبر کرد و دید که بالاخره طلسم «عصبانی نیستم» و «آشغال های دوست داشتنی» شکسته می شود.

این در حالی است که این دو فیلم «عصبانی نیستم» و «آشغالهای دوست داشتنی» شهریور ماه سال 96 پروانه نمایش‌هایشان صادر شد.

501

کد خبر: 877336

وب گردی

وب گردی