«ساعت شعر» نقد و بررسی شد

جلسات هفتگی شعرخوانی و نقد شعر با عنوان «ساعت شعر» با رونمایی از مجموعه شعر «شرحه» به قلم مرضیه فرمانی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از حوزه هنری، محمود حبیبی کسبی و علی داوودی از دیگر شاعرانی بودند که در برنامه این هفته «ساعت شعر» به همراه سعید بیابانکی به نقد و بررسی شعر پرداختند.

این برنامه با رونمایی و معرفی مجموعه شعر «شرحه» به قلم مرضیه فرمانی همراه بود. فرمانی با حضور در این نشست پیرامون تازه‌ترین مجموعه شعری خود اظهار داشت: کتاب «شرحه» دومین مجموعه شعری است که توسط نشر فصل پنجم منتشر شده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه موضوعات مختلف را شامل می شود، افزود: «شرحه» شامل 40 شعر از اشعار کلاسیک با موضوع عاشقانه و آزاد است.

این شاعر جوان به مجموعه شعر نخست خود اشاره کرد و بیان داشت: مجموعه اول با عنوان «ناشناسنامه» نام داشت که توسط نشر هزاره ققنوس در سال 94 منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

وی که همکاری‌های بسیاری با خواننده‌های تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی دارد، در پایان گفت: «شرحه» در 72 صفحه و با 40 شعر منتشر شد.

جلسات شعرخوانی و نقد شعر «ساعت شعر» هر هفته مهمان ویژه‌ای دارد که علاوه بر شاعری، مداح اهل بیت و عضو تیم فوتبال پرسپولیس نیز هست. «شایان مصلح» که این فصل به تیم پرسپولیس پیوسته، در جدیدترین بازی این تیم با «پارس جنوبی جم» در دقایق پایانی گل پیروزی تیم خود را به ثمر رساند.

براساس این گزارش، جلسات هفتگی شعرخوانی و نقد شعر با عنوان «ساعت شعر» هر هفته در حوزه هنری برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد است.

«ساعت شعر» هر هفته یک‌شنبه‌ها از ساعت 17 الی 19 عصر در سالن سلمان هراتی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ نیز برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 877359

وب گردی

وب گردی