ابلاغ حکم شهردار تا  اوایل هفته آینده

سخنگوی شورای شهر همدان گفت: حکم شهردار اواخر این هفته در نهایت تا اول هفته آینده از سوی وزارت کشور ابلاغ خواهد شد.

کامران گردان با بیان این که حکم شهردار همدان از سوی وزارت کشور هنوز ابلاغ نشده است، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: تمام کارها برای ابلاغ حکم شهردار از سوی شورای شهر انجام گرفته و تاکنون هیچ مشکلی برای صدور حکم از سوی وزارت کشور به وجود نیامده است.

وی ادامه داد: شهردار روزهای شنبه و یکشنبه برای مصاحبه وارد تهران شده بود.

سخنگوی شورای شهر همدان تصریح کرد: حکم شهردار اواخر این هفته نهایت هفته آینده از سوی وزارت کشور ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، عباس صوفی روز چهارشنبه 24 آبان ماه با کسب 10 رای از 11 رای اعضای شورای شهر همدان به عنوان شهردار منتخب انتخاب شد.

همچنین مولوی رئیس شورای شهر همدان در رابطه با تاخیر در حکم شهردار، گفته بود که تمامی مدارک مورد نیاز صوفی شهردار منتخب با نامه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان به وزارت کشور ارسال و وزیر کشور نیز از مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور خواسته تا در روند صدور حکم تسریع دهد.

صوفی پس از اعلام نتایج رای گیری استفاده از نیروهای متخصص را از رویکردهای محوری خود اعلام و تصریح کرد: تلاش می کند در جهت بهبود مدیریت شهری و تحقق تحولاتی که مردم و اعضای شورای شهر انتظار دارند، گام بردارد.

حسین مرادی گزینه سابق شهرداری همدان به دلیل آنچه بیماری همسر خود اعلام کرد، نتوانست در این سمت با اعضای شورای شهر همکاری کند و در جلسه پیشین، استعفای خود را تقدیم اعضای شورا کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

901/900

کد خبر: 877365

وب گردی

وب گردی