انتشار بیانیه آیت الله اراکی پیرامون اوضاع بحرین

آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب پیرامون اوضاع بحرین و رفتار ظالمانه حکومت بحرین با رهبر مردم بحرین آیت الله "شیخ عیسی قاسم" بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن این بیانیه به شرح زیر است: رسانه ها از وخامت حال عمومی حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر جنبش مردمی بحرین خبر می‌دهند، انتشار چنین اخباری موجب نگرانی ملت‌های مسلمان و رهبران اسلامی شده است.

از این رو ما نیز ضمن درخواست از حکومت بحرین برای پایان دادن فوری به حصر ایشان، مسئولیت هرگونه آسیب رسیدن به آیت الله عیسی قاسم را متوجه حکومت بحرین می‌دانیم و توصیه می‌کنیم حکومت بحرین به خواست و مطالبات مردم مظلوم این کشور گوش فرا دهد و ضمن رعایت عدالت از اقدامات خشن و ظالمانه در برخورد با رهبران ملت استوار و اصیل بحرین دست بردارد.

ما تأکید می کنیم که وعده خدا حق است و خداوند خلف وعده نمی‌کند؛ چرا که خداوند سبحان می‌فرماید: «قطعا ما ظالمان را هلاک خواهیم کرد». به حکومت بحرین توصیه می کنیم که از سرنوشت طاغوت‌های معاصر مانند صدام و قبل از آن شاه ایران و دیگر طاغوت‌هایی که خبر سقوط و زوالشان بعید نیست عبرت بگیرد.

از خداوند برای ملت بحرین آزادی و رفاه و صلح و خیر مسألت داریم.

محسن اراکی؛ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

502

کد خبر: 877370

وب گردی

وب گردی