کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرکز استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،سردار "منوچهر امان اللهی" در تشریح این خبر افزود : پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر تردد یک تانکر حامل سوخت قاچاق، ماموران پاسگاه قزانچی با همکاری یگان امداد در جاده روانسر خودرو مورد نظر را مشاهده و با استفاده از موانع بازدارنده آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بررسی از تانکر مورد نظر بیش از ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف و ضبط شد.

سردار امان اللهی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، گفت: مبارزه با کالای قاچاق و ارز در راستای حمایت از تولیدات داخلی بصورت ویژه در دستور کار ناجا قرار دارد.

کشف مینی بوس دولتی مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف یکدستگاه مینی بوس دولتی مسروقه در نتیجه اجرای طرح مهار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" حسین براری" افزود: در پی سرقت یکدستگاه مینی بوس یکی از ادارات شهرستان ماموران انتظامی نسبت به اجرای طرح مهار اقدام شد.

وی افزود:در حین اجرای طرح ماموران یگان امداد شهرستان خودرو مذکور را در یکی از محله های سطح شهر کرمانشاه رویت کردند و برای توقیف خودرو به راننده هشدار دادند ولی راننده خودرو بدون توجه به هشدار پلیس در حال متواری شدن ازمحل بود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از تعقیب و گریز و استفاده از موانع بازدارنده خودرو مسروقه در یکی از محله های حاشیه ای کرمانشاه توقیف و سارقان آن نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: متهمان در کلانتری به سرقت خودرو دولتی اعتراف کرده و در این رابطه پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

کشف ۲۰ فقره سرقت سیم برق در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف ۲۰ فقره سرقت سیم برق و دستگیری یک سارق در این رابطه خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا امیری" توضیح داد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه سارقی حرفه ای در ساعت های پایانی شب اقدام به سرقت سیم برق در سطح شهر کرمانشاه و حومه آن می کند، موضوع در دستورکار ماموران اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات لازم، سارق در یکی از محله های شهر کرمانشاه شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در بازجویی های بعمل آمده، متهم به ۲۰ فقره سرقت سیم برق در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: متهم پس از تکمیل تحقیقات به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.

منبع: مهر

902/900

کد خبر: 877412

وب گردی

وب گردی