شهادت افتخاری برای انسان‌های پاک و آزاده

جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با حضور در منزل شهید محمدرحیم رحیمی از شهدای افاغنه مدافع حرم با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، در ادامه دیدارهای برنامه‌ریزی‌شده از خانواده شهدا در ایام هفته بسیج، جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان این بار با حضور در منزل شهید محمدرحیم رحیمی از شهدای افاغنه ساکن در مهمان شهر سمنان با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

حجت الاسلام رضا کهساری، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان ضمن ابراز همدلی با خانواده شهید، در کلامی کوتاه به بیان فضایل و جایگاه رفیع شهدا نزد پروردگار متعال پرداخت و اظهار کرد: «شهادت افتخار بزرگی است که نصیب انسان‌های پاک و آزاده می‌شود.»

در ادامه این دیدار، لوح سپاسی که به امضای عبدالله خالصی دوست، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان رسیده بود، به خانواده شهید تسلیم و برای ایشان از درگاه لایزال حضرت احدیت صحت، توفیق، دوام و تقرب الهی مسئلت شد.

این دیدار در قالب مصوبه شورای فرهنگی واحد سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی، مسئولان پایگاه‌های بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی، به همراه تنی چند از دانشجویان بسیجی و مدیران این واحد دانشگاهی برگزار شد.

کد خبر: 877459

وب گردی

وب گردی