هجمه مسیر جدید و علمی دانشگاه آزاد اسلامی را متوقف نمی‌کند

عضو هیات امنا و رئیس واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند پیشرفت علمی دشمن دارد؛ پس نکته بسیار مهم آن است که همه حرکت‌هایی که منجر به پیشرفت علمی می‌شود و آموزش عالی کشور را روی ریل ارتقا، مستقر و جهش علمی موجب می‌شود از سوی بیگانگان و بدخواهان «خط قرمز» محسوب می‌شود و دشمنی آنها را در تمام جهات برمی‌انگیزد.

امروز سالروز شهادت دکتر شهریاری است؛ در دنیای علم بسیار بسیار نادر است که دانشمندان یک کشور را این چنین به صراحت از سوی غرب ترور کنند و بعد از آن حتی دانشگاه یک کشور را تحریم کنند. این نشان می‌دهد که نظام سلطه در رابطه با پیشرفت علم دشمنی‌هایش را بروز می دهد.

امروز هم در دانشگاه آزاد اسلامی با یک تحول مفهومی مواجه هستیم. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از کنشگران فعال نظام در حوزه آموزش عالی و در راستای کیفیت بخشی و کارآمدسازی آموزش عالی در حال حرکت به جلو است.

دکتر ولایتی شخصیت علمی وارسته‌ای است که فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در حوزه پیشرفت علم و نظام آموزش عالی دنبال می‌کند. لذا این اتفاق دشمنان را ناخشنود کرده است. دشمنان به نوعی بحث‌هایشان را در داخل هدایت می‌کنند و توسط جناح‌هایی که وابستگی فکری به آنها دارند و یا افرادی که به آنها متصل هستند، اعمال می‌کنند.

این رفتارها این روزها به صورت خبرسازی‌های بی منطق به منظور هجمه به شخص دکتر ولایتی بروز کرده است. و البته شخصا معتقدم خبرسازی‌های بیشتر در آینده را نیز از سوی آنها شاهد خواهیم بود.

هرچه دانشگاه آزاد اسلامی در مقابله با انواع و اقسام فسادهای اقتصادی و ... موفق باشد و آنها را از خود بزداید و بدنه عظیم دانشگاه آزاد را در راستای پیشرفت علمی به‌کار بگیرد، این دشمنی‌ها از ناحیه برخی گروه‌ها بیشتر هم می‌شود. معتقدم جریان نفوذ در رسانه در این زمینه به دنبال کارشکنی است اما انشاءالله دانشگاه آزاد اسلامی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری همچنان با گام‌های محکم در مسیر ارتقای علمی و فرهنگی خود با شتاب حرکت می کند.

منبع: فرهیختگان

کد خبر: 877555

وب گردی

وب گردی