جذب افراد بیشتر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان به شرط همدلی و همفکری

اولین سخنران مراسم افتتاحیه سی و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور که صبح امروز در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد‏‌‏‏، مهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت بود که با ارائه آماری از شرکت کنندگان اظهار داشت: هنوز ظرفیت‌های بسیاری برای افزایش مخاطبان جشنواره وجود دارد که اگر جدیت داشته باشیم و همدل و همفکر باشیم، افراد بیشتری را می‌توانیم به مشارکت در جشنواره قرآن و عترت دعوت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مفدا، وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۲۰ هزار نفر از دانشجویان، استادان و کارمندان در مرحله مقدماتی جشنواره شرکت کرده‌اند، اعلام کرد: شرکت کنندگان در جشنواره در بیش از ۳۰ رشته به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۰۰۸ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

بحرالعلوم با اشاره به اینکه در مراسم افتتاحیه نتایج بخش‌هایی که قبلا داوری شده‌اند اعلام خواهد شد، اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز رقابت‌های بخش آوایی آغاز می‌شود که نتایج آن نیز فردا در مراسم اختتامیه اعلام می‌شود.

دبیر جشنواره همچنین افزود: ۵۸ نفر از داوران برگزیده کشوری و بین‌المللی داوری جشنواره را به عهده دارند و کمیته نظارتی نیز از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نظارت بر داوری‌ها را به عهده دارد.

کد خبر: 877608

وب گردی

وب گردی