نشست کمیته ملی المپیک با فدراسیون  هندبال

رئیس فدراسیون هندبال در نشست با مسئولان کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد این رشته در بازی‌های آسیایی روی سکو برود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در ادامه نشست های فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیایی 2018 صبح امروز نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون هندبال برگزار شد.

در ادامه نشستهای مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا، صبح امروز با حضور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی، اسلامیان مدیر واحد بین الملل، نماینده حراست و اسبقیان نماینده وزارت ورزش و جوانان علیرضا رحیمی رئیس و رجبی دبیر فدراسیون هندبال برگزار شد.

در ابتدای این نشست هاشمی ضمن اشاره به برخی مسائل مربوط به بازیهای آسیایی بر لزوم هماهنگی و برنامه ریزی مطلوب جهت حضور در این رقابتها را تاکید کرد و گفت: رحیمی رئیس فدراسیون هندبال از مدیران خوشنام و زحمتکش ورزش کشور بوده و در واقع هندبال کشورمان در بسیاری از زمینه ها رشد و ارتقا خود را مدیون وی می داند. با توجه به اعزام هندبال به بازیهای جاکارتا و با شناختی که از آقای رحیمی داریم شاهد حضور قدرتمندانه این تیم در اندونزی خواهیم بود.

وی ادامه داد: مدال آوری رشته های تیمی برای ما در بازیهای آسیایی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده، ارزشمند است و باعث ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف در نتیجه گیری بین دیگر هم تیمی ها و ورزشکاران می شود.

سپس اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت برتیمهای ملی ضمن اشاره بر دو دور گذشته بازیهای آسیایی عنوان کرد: در گوانگجو با ماچک دوم شدیم که ثمره برنامه ریزی، انسجام تیمی و آرامش حاکم بر تیم ملی آن زمان بود ولی در بازیهای اینچئون چهارم شدیم که انسجام تیمی در نفرات اعزامی نبود ولی در این دوره از بازیها امید زیادی می رود تا حداقل در فینال بوده و حتی مدال طلا در هندبال کسب کنیم.

سپس اسلامیان مدیر واحد بین الملل کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به محل برگزاری رقابتهای هندبال در حومه شهر جاکارتا گفت از هفته آینده طی نامه نگاریهای صورت گرفته لیست اولیه اسامی را باید دریافت کنیم.

در ادامه علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال اظهار داشت:در این چند سالی که بنده در هندبال بودم همواره حمایتهای کمیته شامل حال ما بوده و در مدت زمانی که حضور نداشتم نیز کمیته نگاهش نسبت به هندبال حمایت آمیز بود که جای تشکر دارد. ما الان یکی از بهترین تیمهای دوران هندبال را با هدایت ماچک داریم و هر 12 لژیونر کشورمان اعلام آمادگی کردند با جان و دل برای تیم ملی بازی کنند.

وی ادامه داد: ما برای ایجاد همدلی و همزبانی آقای رجبی که در رده های سنی مختلف کاپیتان تیم ملی بود و ارتباط خوبی با مربیان و بازیکنان داشت را بعنوان دبیر انتخاب کردیم تا جامعه هندبال بتواند تعامل بهتری با فدراسیون داشته باشد و در اولین گام باید راهی رقابتهای آسیایی کره جنوبی و کسب سهمیه جهانی شویم که برای این کار دو اردوی احتمالی در اسلونی و قطر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به شما قول می دهم برای بازیهای آسیایی جاکارتا، بهترین تیم را اعزامی کنیم و حتما بر روی سکو خواهیم رفت.

602

کد خبر: 877656

وب گردی

وب گردی