تجلیل از  ۱۲ ایده برتر در آیین اختتامیه دومین جشنواره ایده های برتر استان ایلام

در آیین اختتامیه دومین جشنواره ایده های برتر استان ایلام که با حضور استاندار ایلام و رئیس دانشگاه ایلام برگزار شد، ۱۲ ایده برتر معرفی و از صاحبان آنها تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دانشگاه ایلام در این آیین، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام اظهار داشت: دانشگاه ایلام نماد آموزش عالی و گرانیگاه توسعه در این استان است و بنا به جایگاهی که دارد و برای اینکه به جوانان کارآفرین و جویای کار استان کمک کند؛ جشنواره ایده های ثروت ساز را برگزار کرده است.

دکتر علی اکبری افزود: در دانشگاه ایلام محیطی فراهم شده تا کارآفرینان، فن آوران و پژوهشگران برای ورود به بازار و پیدا کردن کسب و کار آمادگی پیدا کنند و در در سه حوزه کسب و کار، بازاریابی و فروش آموزش ببینند تا بدین وسیله بتوانند تجربه کسب کرده و زودتر به هدف مورد نظر برسند.

رئیس دانشگاه ایلام، درباره برگزاری دومین جشنواره ایده های ثروت ساز در دانشگاه، بیان داشت: درهمین راستا دانشگاه ایلام سال گذشته اولین جشنواره ایده های ثروت ساز را برگزار کرد، که ۷۳ ایده توانستند به مرحله رقابت راه پیدا کنند، اما در جشنواره امسال ۲۳۰ ایده در ۶گروه توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شد، که بنا به نظر هیأت داوران ۱۶۸ ایده قابلیت رقابت را دارا بودند، که این اتفاق پیشرفتی خوب و رکوردی مناسب است.

رئیس دانشگاه ایلام، خطاب به استاندار ایلام، تأکید کرد: از آنجایی که دولت برای توسعه کارآفرینی در روستاها برنامه جدی دارد و نظر به تجربه و پتانسیل های دانشگاه ایلام در این زمینه، آمادگی داریم در این موضوع با استانداری ایلام همکاری کنیم.

کد خبر: 877694

وب گردی

وب گردی