نامه تابش به رئیس مجلس درباره کشتی‌گیر تیم ملی

رئیس فراکسیون ورزش مجلس طی نامه‌ای به لاریجانی، حمایت این فراکسیون را از علیرضا کریمی کشتی گیر تیم ملی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، محمدرضا تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی حمایت این فراکسیون از علیرضا کریمی کشتی گیر تیم ملی را که به دلیل برخورد نکردن حریفی از رژیم صهیونیستی مجبور به شکست در برابر حریف روس خود شد، را اعلام کرد که متن این نامه به شرح زیر است:

با عرض سلام واحترام احتمالا به واسطه موج رسانه ای و مجازی که در جامعه ورزشی کشور و بعد از ان در فضای رسانه‌ای و مجازی کل کشور در خصوص کشتی گیر عزیز کشورمان جناب آقای علیرضا کریمی به راه افتاده و افکار عمومی را متأثر ساخت مطلعیم.

این قهرمان شرافتمند و شجاع تاکنون برای جامعه ورزشی و نیز ملت سرافراز ایران افتخارات زیادی کسب نموده و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بارها و بارها در میادین مختلف به اهتزاز درآورده است. از جمله کسب یک مدال نقره و دو مدال طلا در مسابقات آسیایی رده نوجوانان، یک مدال طلای جهانی و یک مدال طلای آسیایی در رده جوانان، دو مدال طلای آسیایی و برنز با ارزش جهانی در رده بزرگسالان و دو مدال طلای جهانی از افتخارات این ورزشکار نام‌آور پهلوان و شجاع است.

متأسفانه چند روزپیش به دلیل هم گروهی با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی علی رغم شایستگی در کسب مدال جهانی در راستای سیاستهای جمهوری اسلامی ایران بنا به توصیه مربیان ناگزیر به باخت اجباری شد و همانند رقابت‌های جهانی جوانان و رقابت‌های جهانی زیر 23 سال علی رغم شایستگی‌های فراوان مجبور شد میدان را به حریف واگذار کند.

بر شرافت و غیرت و مردانگی و روح بلند این ورزشکار هیچ شکی نیست مورد توجه ملت بزرگوار و همه دلسوزان نظام خواهد بود. اما آیا نباید برای این جوان و جوانان اینچنینی در عرصه ورزش قهرمانی کشور تدبیری مناسب اندیشید؟ آیا نباید سالها زحمت و تلاش این جوان را به نحو شایسته جبران کرد؟ آیا باید هزینه پایبندی به اعتقادات دینی و سیاسی را به این جوان و امثال این جوان بپردازند؟ بدون اینکه تمهیدات لازم از سوی مسئولان ذی‌ربط برای شارژ روحی و پرداخت پاداش مناسب به این ورزشکار اندیشیده شود، او را به ناکجاآباد احاله می‌دهند، مسئول مهاجرت نخبگان ورزشی کشور و پناه بردن آنها به دامان بیگانه چه کسی خواهد بود؟

جناب آقای دکتر لاریجانی سالهاست ورزشکاران عزیزمان در رشته های مختلف هممه این بی مهری‌ها را دیده و می‌بینند ولی باز غیرتمندانه و پهلوانانه در پی اهتزاز پرچم این کشور در آوردگاه‌های جهانی هستند. در این خصوص ذیلا پیشنهاداتی ارائه می‌گردد:

1.تقدیر شایسته و دلجویی در صحن مجلس شورای اسلامی از ورزشکارانی که بعد از سالها تلاش به واسطه عدم مبارزه با نمایندگان رژیم صهیونیستی از عرصه رقابتهای جهانی کنار رفته‌اند به ویژه آقای علیرضا کریمی.

2.اعطای مدال اخلاق و پهلوانی و فراهم نمودن ترتیبات قانونی برای تکلیف به وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی جهت در نظر گرفتن تقدیر مالی برابر با جایزه نفر اول در مسابقاتی که ورزشکاران ایرانی به دلیل مواجهه با نمایندگان رژیم صهیونیستی کناره گیری می‌کنند.

3.تذکر جدی به مسئولین فدراسیون‌های ورزشی و وزارت ورزش برای تحقق وعده‌هایشان به ورزشکاران در این قبیل موارد.

امید است توجهات عملی حضرتعالی و مسئولان ورزش در تقدیر شایسته از این ورزشکاران علاوه بر دلجویی کافی از‌آنها زمینه تلاش باانگیزه ایشان را در اعتلای نام و افتخارات ایران اسلامی فراهم آورده و اعتقاد آنها را در پایمردی در آرمانهای استکبار ستیزانه و حمایت از مظلومین به صورت روز افزون افزایش دهد.

با تشکر و احترام محمدرضا تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی

کد خبر: 877721

وب گردی

وب گردی