53 پروژه عمرانی، خدماتی، محیط زیست، ترافیکی، اجتماعی وفرهنگی در منطقه 11 افتتاح می شود

شهردار منطقه 11تهران گفت: هفته آینده با حضور شهردار تهران 53 پروژه عمرانی، خدماتی، محیط زیست، اجتماعی، فرهنگی و ترافیکی که در بخش مرکزی پایتخت اجرا شده است؛ افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز نصراله آبادیان در تشریح پروژه هایی که در این منطقه اجرا شده اند؛ افزود: 53 پروژه با موضوعات نگهداری بافت تاریخی حصار ناصری، ساخت باغ و بوستان، ساخت مسجد، میدان میوه و تره بار، بازسازی و بهسازی میادین و معابر و جداره ها، اجرای طرح های شهری در زمینه بهبود تجهیزات خدمات شهری و محیط زیست، خدمات عمومی به شهروندان در حوزه اجتماعی و فرهنگی، ارتقای وضعیت حمل و نقل و ترافیکی با هدف دسترسی شهروندان به امکانات عمومی، ساخت پارکینگ و ایجاد دسترسی های محلی و بزرگراهی در مرکز پایتخت از جمله اقداماتی است که در منطقه 11 به پایان رسیده.

وی افزود: بوستان 7هکتاری شهید محسن حججی ، باغ 2هکتاری دامپزشکی، نوسازی مسجد پنبه چی و رضوی، احداث بازار میوه و تره بار قلمستان، تملک املاک معارض خط 7 مترو، باززنده سازی پیرامون میدان تاریخی راه آهن، پارکینگ طبقاتی در خیابان های 12 فروردین و جامی، نور پردازی خانه تاریخی تیمور تاش، بازسازی و بهسازی میدان رازی، کند رو بزرگراه نواب – جنوب به شمال، احداث مجتمع توانمند سازی بهاران، راه اندازی فروشگاه آنلاین «دست آفرین ایران»، مشارکت در احداث مدرسه ایرانمهر و ... از مهم ترین پروژه های این منطقه هستند.

به گفته آبادیان ، روز دوشنبه 13 آذر همزمان با میلاد با سعادت حضرت محمد رسول الله (ص) و هفته وحدت پروژه های منطقه 11 طی مراسمی با حضور شهردار تهران، مسئولان واقشار مختلف شهروندان در بوستان شهید حججی واقع در بزرگراه نواب- میدان 9 دی- خیابان شیخ محمدی افتتاح خواهند شد.

700

کد خبر: 877788

وب گردی

وب گردی