اشتری :  یک میلیون تماس با سامانه ۱۹۷، در 8 ماه اول سال

فرمانده نیروی انتظامی به تعداد یک میلیون تماس با سامانه ۱۹۷ در ۸ ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: حدود ۳۳۱ هزار و ۶۵۷ پیام قابل رسیدگی و پیگیری شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه ملاقات مردمی در مرکز نظارت همگانی 197 پلیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز 197 پل ارتباطی بین مردم و مدیران و فرماندهان ناجا است که طی سال‌های گذشته توانسته ارتباط خوبی در این رابطه برقرار سازد و بسیاری از مشکلات و خواسته‌های مردم را پیگیری کند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: طی 8 ماهه سال جاری حدود یک میلیون تماس با سامانه 197 برقرار شده است که از این تعداد 331 هزار و 657 پیام قابل رسیدگی و پیگیری بوده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اعلام کرد: از مجموع این تعداد پیام 46 درصد انتقاد، 5 درصد شکایت، 18 درصد پیشنهاد و 30 درصد تقدیر از عملکرد ناجا بوده است و باید گفت میزان تقدیر از ناجا نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش یافته است.

سردار اشتری در خصوص وضع امنیتی کشور تأکید کرد: وضعیت امنیتی در سراسر کشور بسیار عالی و مطلوب است. اگرچه در برخی از جرائم در برخی از شهرها افزایش یا کاهش داشته‌ایم، اما باید گفت در مجموع با توجه به عملکرد دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پیشگیری از وقوع جرائم را داشته‌ایم.

وی گفت: جرائم خشن کاهش یافته و در برخی از جرائم خرد بعضی جاها افزایشی داشته‌ است.

706

کد خبر: 877830

وب گردی

وب گردی