امام جمعه جدید شهرستان کوهرنگ منصوب شد

حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حکمی، حجت الاسلام سعید حسین پور را به عنوان امام جمعه جدید شهرستان کوهرنگ منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ در حکم انتصاب امام جمعه جدید شهرستان کوهرنگ آمده است:
«ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی امام جمعه محترم سابق و با تأیید علمای اعلام (ایدهم الله تعالی)، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) به مدت سه سال به سمت امام جمعه شهرستان کوهرنگ منصوب می شوید.

ان شاء الله تعالی با برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند آشنا سازید، به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف برحذر دارید.
امید است روحانیون معظم، اهالی محترم به ویژه ارگان ها و نهاد‌های انقلابی فرصت را مغتنم بدانند، همکاری لازم را با جنابعالی در اقامه هر چه با شکوهتر نماز جمعه در محل داشته باشند.»

حجت الاسلام حسین پور پیش از این امام جمعه شهر گهرو استان چهارمحال و بختیاری بود و حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه قبلی کوهرنگ به عنوان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، به استان خوزستان منتقل شد.

بر اساس اعلام دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان؛ آیین معارفه امام جمعه جدید شهرستان کوهرنگ، جمعه آینده 10 آذر 96 در چلگرد برگزار می شود.

کوهرنگ از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری با 35 هزار نفر جمعیت است که مرکز آن شهر چلگرد در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

900

کد خبر: 877848

وب گردی

وب گردی