طاهری بازنشسته بود و باید می رفت/ گرشاسبی نهایتا  سه هفته سرپرست است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: عملکرد طاهری در پرسپولیس مثبت بود و رفتن او نه به دلیل ضعف مدیریتی بلکه به دلیل منع قانونی اتفاق افتاد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، شرایط پرسپولیس در زمان طاهری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به دلیل اینکه طاهری کارمند دولت محسوب می شد و با توجه به اینکه بازنشسته شده بود به صورت قانونی دیگر نمی توانست در پرسپولیس بماند و رفتن او از این باشگاه ربطی به ضعف های مدیریتی او نداشت.

وی ادامه داد: گرشاسبی هم به عنوان سرپرست موقفت تنها تا زمانی که مدیر عامل این تیم مشخص شود می تواند به فعالیت خود ادامه دهد و قانونا مدت سرپرستی او نمی تواند از دو یا سه هفته بیشتر شود.

ذوالفقارنسب در رابطه با اینکه با توجه به این قانون طاهری چگونه بیش از دو سال به عنوان سرپرست در باشگاه پرشپولیس فعالیت می کرد نیز خاطرنشان کرد: این خلاف قانون بوده است و همانگونه که گفتم مدت سرپرستی نباید از دو تا سه هفته بیش تر شود.

رئیس کانون مربیان در رابطه با انتقاد هایی که به کانون مربیان وارد می شود و اینکه مسئولیت آن ها دقیقا چه هست نیز تصریح کرد: کانون مربیان یک نهاد مردمی محسوب می شود که توسط مربیان شکل گرفته است و مسئولیت آن آموزش و کمک به ارتقای سطح مربیگری در کشور است.

وی ادامه داد: مسئولیت کانون مربیان استخدام مربیان نیست که برخی از آن گلایه می کنند و هر کسی که نسبت به رسالت آن شک دارد بهتر است اساسنامه آن را مطالعه کند.

ذوالفقارنسب در رابطه با تداخل احتمالی برنامه های کانون مربیان و کمیته آموزش فدراسیون نیز تصریح کرد: هر دو مجموعه به صورت مجزا در راستای ارتقای سطح مربیگری در کشور فعالیت می کنند و نه تنها تداخلی با هم ندارند بلکه می توانند در این راه کمک حال یکدیگر نیز باشند.

رئیس کانون مربیان در انتها اخبار مربوط به همکاری خود با کمیته آموزش فدراسیون فوتبال را تایید کرد و گفت: به درخواست میرشاد ماجدی در این کمیته حضور پیدا کردم و امیدوارم بتوانیم در راستای ارتقای سطح مربیگری در کشور قدم های مثبتی برداریم.

606

کد خبر: 877856

وب گردی

وب گردی