واکنش واعظی به خبر اختلافش با جهانگیری

رئیس دفتر رئیس‌جمهور به اخبار منتشر شده مبنی بر اختلافش با اصلاح‌طلبان و اسحاق جهانگیری واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره انتقاداتی که به عملکرد رئیس دفتر دولت دوازدهم از سوی اطلاح‌طلبان صورت می‌گیرد، گفت: این مطالبی که مطرح می شود که بین بنده و آقای دکتر جهانگیری اختلاف است هیچ پایه و اساسی ندارد، هیچ اختلافی نه در این سه ماه گذشته بلکه در 4 سال و سه ماه گذشته بین بنده و آقای دکتر جهانگیری نبود و بهترین رابطه را با هم داریم.

وی افزود: به نظر می رسد عده‌ای که نمی‌دانم چه در ذهنشان است و چه هدفی دارند، مسیری را دنبال کرده و چیزی می‌نویسند که پایه و اساس ندارد، و لذا من فکر می‌کنم فضای آرامشی را که در کشور به وجود امده را بر نمی‌تابند و فکر می‌کنند باید حتما بین رئیس‌جمهور، وزرا و مسئولین اختلاف باشد و این حزب و آن حزب درگیر باشند.

رئیس‌دفتر رئیس‌جهور با بیان این مطلب که در فضای دوران انتخابات طبیعی است که فضای رقابتی بوجود آید است اما دوران بعد از انتخابات نیز فضای رفاقت و همکاری است، اظهار داشت: در فضای رفاقت و همکاری، هرکسی می‌تواند دیدگاه‌ها و اندیشه های خود را داشته باشد ولی باید باهم همکاری کنیم تا کشور را بسازیم و مطالبات مردم بالا است و مشکلات اقتصادی زیادی داریم.

وی بر همین اساس با اشاره به گزارش 100 روزه از عملکرد دولت تصریح کرد: شب گذشته رئیس‌جمهوری به درستی اشاره کردند درباره کارهای انجام شده و هم کارهای بسیار مانده‌ای که باید انجام شود لذا از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که وارد مسایل حاشیه‌ای نشوند.مخصوصا درباره چیزی که اصلا وجود ندارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که گفته شده رابطه آقای واعظی با اصلاح‌طلبان خوب نیست گفت:‌ باید گفته شود در چه موردی و در چه موضوعی رابطه‌امان خوب نیست؟ در دفتر رئیس‌جمهور دفتری به روی همه تفکرات مختلف، احزاب، گروه‌ها و اندیشه‌ها و فراکسیون‌ها باز است.

واعظی خاطرنشان کرد: من بهترین روابط را با همه گروه‌های مختلف دارم و دلیل این است که دولت ما و دکتر روحانی دولت حزبی نیست و دولتی متعلق به یک گروه و حزب نیست و متعلق به همه 24 میلیونی است که رای دادند و همه کسانی که حتی رای ندادند ولی الان می‌خواهند با دولت همکاری کنند. فکر می‌کنیم آنچه که رئیس‌جمهوری در مبازرات انتخاباتی به مردم قول دادند و وعده کردند چه وعده‌هایی اقتصادی و چه اجتماعی و فرهنگی، سیاسی همه آنها باید انجام شود و لذا ما بیشتر و همه هم در دولت و ریاست جمهوری هدف همه وعده‌های رئیس‌جمهوری تحقق پیدا کند.

کد خبر: 877932

وب گردی

وب گردی