راه‌اندازی قطارگردشگری تهران- بادرود و تور ریلی کویرگردی

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن گفت: هم‌زمان با میلاد رسول اکرم (ص) قطار گردشگری تهران ـ بادرود راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، علی کاظمی منش با اعلام این خبر افزود: پس از راه‌اندازی موفق قطارهای گردشگری در چند مسیر، حرکت اولین قطار گردشگری تهران ـ بادرود در تاریخ ۱۶ آذرماه سال جاری از ایستگاه راه‌آهن تهران به سمت کویر مرکزی ایران آغاز و طبق زمان‌بندی انجام می‌شود.

او تصریح کرد: مسافران این تور ریلی گردشگری از روستاهای تاریخی ابیانه، سرخ، آتشکده «هارپارک»، مسجد حاجتگاه، کاروانسرای ابوزید آباد، رمل‌های شنی سیازگه و .... بازدید خواهند کرد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن با بیان اینکه در این قطار گردشگری برای مسافران در طول سفر صبحانه، نهار، شام و پذیرایی میان وعده پیش بینی شده است، اظهار داشت: بازگشت قطار گردشگری از ایستگاه راه‌آهن گل سرخ ساعت ۲۰:۵۰ به سمت تهران خواهد بود.

کاظمی منش خاطرنشان کرد: این قطار پنج‌شنبه هر هفته به‌صورت برنامه‌ای تردد دارد و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این قطار گردشگری را از طریق آژانس‌های سطح شهر و سایت فروش بلیت شرکت حمل و نقل ریلی مجری این تور خریداری کنند.

401

کد خبر: 877942

وب گردی

وب گردی