دبیر کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی منصوب شد

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر سید جلیل حسینی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را به عنوان دبیر کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سید جلیل حسینی
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

جهت گیری کلان نظام آموزش عالی سلامت در دولت یازدهم مبتنی بر بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی شکل گرفت و به دنبال اجرای موفق این برنامه ضروری است تا استقرار هر چه بیشتر تحول و نوآوری در بستر نظام آموزش عالی سلامت کشور در دولت دوازدهم نیز پیگیری گردد. بدون شک انجمن های علمی گروه پزشکی به عنوان نهادهای علمی همکار معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نقش چشمگیری در اجرای این بسته ها و ارتقای آموزش علوم پزشکی کشور خواهند داشت و ضروری است تا برنامه ریزی مدونی برای بهره برداری از این ظرفیت ارزشمند در دبیرخانه کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی صورت پذیرد.
در این راستا و نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی ، بدین وسیله به عنوان دبیر کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی منصوب می گردید تا با همکاری کلیه اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه آموزش علوم پزشکی و همچنین با هماهنگی کامل با حوزه معاونت آموزشی وزارت متبوع در جهت تحقق اهداف حوزه آموزش عالی سلامت کشور تلاش فرمائید.
توفیق جنابعالی را در اعتلای نظام آموزش عالی سلامت از خداوند متعال خواستارم.

قدردانی از خدمات دکتر استقامتی


دکتر لاریجانی همچنین در پیامی از تلاشهای دکتر علیرضا استقامتی در دوران تصدی دبیر ی کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی قدردانی کرد.


متن این پیام به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر علیرضا استقامتی
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران


همانگونه که مستحضرید برنامه تحول در نظام سلامت به عنوان یکی از دستاوردهای مهم دولت یازدهم، نقش مهمی در ارتقای سلامت جامعه ایفا نموده و بر همین اساس در دولت دوازدهم نیز استمرار آن در اولویتهای اصلی قرار گرفته است. در این میان تحول در نظام آموزش علوم پزشکی یکی از محورهای مهم این برنامه است که در اسناد بالادستی همچون برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی کشور نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در دولت یازدهم حاصل تلاش تمامی مدیران و دست اندرکاران محترم حوزه آموزش علوم پزشکی کشور است. دبیرخانه کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی نقش مهمی در هدایت و ساماندهی انجمن های علمی در مسیر توسعه آموزش علوم پزشکی داشته است.
ضمن تقدیر از تلاش های حضرتعالی به عنوان دبیر محترم کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی، توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر: 878000

وب گردی

وب گردی