استاندار کرمان ابقا می شود؟

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبری رسمی و قطعی مبنی بر ابقای استاندار کرمان در رسانه ها اعلام نشده است گفت: از سوی وزارت کشور به ما اعلام شده است که استاندار کرمان ابقا می شود.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی درباره ابقا یا تغییر استاندار کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: خبر قطعی برای ابقای استاندار کرمان اعلام نشده است اما از سوی وزارت کشور به ما اعلام شده است که استاندار کرمان ابقا می شود. هنوز بطور قطعی از سوی وزارت کشور اقدامی برای صدور حکم جدید استاندار صورت نگرفته است.

زاهدی عملکرد موفق رزم‌حسینی در حوزه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی را یکی از عوامل علاقه‌مندی دولت به استمرار حضور وی به‌عنوان سکاندار بالاترین مقام اجرایی دانست و بیان داشت: رزم‌حسینی توانسته تعامل مناسبی با نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، روحانیان و ائمه جمعه، جریانات سیاسی و احزاب و فعالان اقتصادی برقرار کند و امیدواریم در دوره جدید خدمت وی علاوه بر استمرار طرح‌های اقتصاد مقاومتی، توجه ویژه‌ای به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی انجام پذیرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اشتغال جوانان و رفع موانع تولید کارخانه‌ها و ساماندهی اتباع غیرمجاز از مطالبات جدی ما از استاندار و تیم اجرایی وی در استان است.

علیرضا رزم حسینی یکی از معدود استانداران بومی کرمان است که در تاریخ آذر 93 بر مسند مدیریت استان کرمان تکیه زد.

رزم حسینی یکی از فعالان و نخبه های اقتصادی کشور و از حامیان دولت تدبیر و امید است و مورد موافق گروههای مختلف سیاسی نیز محسوب می شود و در زمینه مدیریت تخصص دارد.

بخشی از فعالیتهای وی در بخش خصوصی نیز اینگونه است؛ عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان، مدیر عاملی و ریاست هیأت مدیره مجتمع صنعتی کرمان، مدیر عاملی شرکت ماشین آلات راهسازی کرمان، مشاور بازرگانی بنیاد مستضعفان و جانبازان، ریاست هیأت مدیره شرکت صنایع فلزی آلیاژکاران دوهزار، مدیر عاملی شرکت تکنوپروم (ویرجین ایلند)، مدیر عاملی شرکت تکنوپروم جنرال تریدینگ، مدیر عاملی شرکت ماشین آلات راهسازی کاترپیلار، نایب رئیسی انجمن تولید کنندگان و وارد کنندگان ماشین آلات ساختمانی و معدنی کشور و ریاست مجمع شرکت آستانه ریل جهت انجام پروژه‌های ریلی در مناطق مختلف کشور.

خبرنگار : ندا فراهانی

کد خبر: 878008

وب گردی

وب گردی