ترامپ رهبر کره شمالی را توله سگ مریض نامید

دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در جریان سخنرانی خود درباره اصلاحات مالیاتی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را توله سگ مریض نامید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در یک حمله لفظی به «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی، وی را یک «توله سگ بیمار» خواند.

پیش از این نیز ترامپ در واکنش به پرتاب یک موشک بالستیک توسط پیونگ یانگ تهدید کرد که تحریمهای جدیدی علیه کره شمالی وضع خواهد کرد.

گفتنی است که این موشک پرتاب شده با طی مسافتی بالغ بر ۶۰۰ مایل در دریای ژاپن و در محدوده منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن سقوط کرد.

شایان ذکر است که ترامپ از زمان راهیابی به کاخ سفید در حملات لفظی متعدد به کیم جونگ اون، وی را «فردی کوتاه قد و چاق» و یک «دیوانه» خواند و تهدید کرد که در صورت حمله کره شمالی به خاک آمریکا یا متحدان آن، کیم جونگ اون و کشور وی را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

در مقابل، رهبر کره شمالی و سازمان تبلیغاتی وی نیز در واکنش به این حملات لفظی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را «یک پیرمرد خرفت و دیوانه» خواند و گفت که ترامپ مستحق مجازات مرگ است و قول داد که در صورت حمله آمریکا به خاک کره شمالی، این کشور را نابود خواهد کرد.

کد خبر: 878124

وب گردی

وب گردی