«مراقب پشت سرت باش» دوباره در تماشاخانه سبحان اجرا می شود 

کارگردان نمایش کمدی «مراقب پشت سرت باش» از اجرای مجدد این نمایش در تماشاخانه سبحان خبر داد و گفت: این نمایش درباره زندگی فردی به نام هاشم است که فوت کرده و فرشته مرگ را ملاقات می‌کند وی به دستور فرشته مرگ زندگی‌اش از بچگی تا بزرگسالی را مرور می‌کند. 

به گزارش ایسکانیوز، حسین ریاحی کارگردان نمایش کمدی «پشت سرت باش» با اشاره به اینکه این نمایش پیش ازاین، دویست اجرا در تماشاخانه سبحان داشته گفت: تلاش کردیم فضای نمایش کمدی باشد البته فضای کمدی‌های بی محتوای گذشته را شکستیم و تلاش کردیم یک کمدی تراژیک و تأمل برانگیز نشان دهیم.

وی اظهار داشت: بنابراین نمایش حاضر درباره فردی تازه به دوران رسیده است که با زرنگ بازی و حقه بازی سر همه کلاه می‌گذارد، و مشخص هم نیست که مربوط به چه قشری از جامعه است وی به شدت به مال دنیا چسبیده و به آخرت توجهی ندارد تا اینکه عزائیل برای گرفتن جانش می‌آید.

ریاحی همچنین گفت: نکته جالب این است که مردم همیشه عزائیل را یک فرشته ترسناک در نظر دارند همیشه هم در فیلم‌ها و سریال‌ها اینطور نشان داده شده درحالیکه ما سعی کردیم در این نمایش عزائیل را به یک شکل دیگر نشان دهیم تا مردم از او نترسند حتی عزائیل با شخصیت داستان اخت می‌شود و صحبت می‌کنند.

وی درباره انتخاب مجدد تماشاخانه سبحان برای اجرای این اثر گفت: حضور در این تماشاخانه برای ما اهمیت بیشتری داشت به دلیل اینکه مجتمع فرهنگی هنری سبحان متعلق به کودکان استثنایی است و ما با اجاره مجدد این سالن برای اجرا، کمکی هرچند کوچک به این کودکان میکنیم. و هر کدام از این بچه‌ها می‌توانند با حضور خانواده‌هایشان به صورت رایگان به تماشای نمایش ما بنشینند.

کارگردان نمایش «از پشت شیشه‌ها» و «فیلم خانوادگی» اظهار داشت: بازیگران این نمایش استاد محمد ریاحی، پدرم، رضا ریاحی در نقش هاشم، موسی شیردل، پریسا راد، وحید ایران زاده، امیر انظاری و عسل خاک مردان هستند.

این نمایش از یکم آذرماه تا پایان سال جاری در همین سالن در خیابان پاسداران هر شب ساعت 9 به اجرا در می‌آید.

500

کد خبر: 878205

وب گردی

وب گردی