تقدیر از واحدهای تولیدی نمونه استان کرمان

طی مراسمی به مناسبت روز جهانی استاندارد و روز ملی کیفیت از واحدهای تولیدی نمونه استان کرمان تقدیر به عمل آمد.


به گزارش ایسکانیوز، این مراسم با حضور دکتر فدایی معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع انسانی استانداری کرمان، دکتر خاکی فیروز ریاست مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، دکتر رودری ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی در محل سالن همایشهای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.


در این مراسم، دکتر بیگ زاده ضمن خوشامدگویی به حاضرین از نقش و جایگاه استانداردها در شکوفایی اقتصاد و توسعه پایدار کشور، سخن گفت.
در ادامه این جلسه،دکتر فدایی در خصوص اهمیت حضور در بازارهای بین المللی و نقش رعایت استانداردها در افزایش صادرات، سخنانی ایراد کرد.
سپس، دکتر خاکی فیروز، استاندارد را دکترین انسانیت و خلاقیت نامید و از ارتقا جایگاه اداره کل استاندارد کرمان در سال 95 خبر داد و مراتب تشکر و قدردانی خود از مدیر کل و پرسنل اداره کل اعلام نمود. نامبرده در ادامه در خصوص طراحی پوستر روز جهانی استاندارد توسط یک ایرانی توضیحاتی ارائه کرد.


این مراسم، با برنامه های متعددی چون اجرای موسیقی سنتی مولانا و اجرای ویژه برنامه قرانی توسط یکی از نوابغ قرانی همراه بود.

در این مراسم سردار ابراهیم شهریاری ازطرف سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی سفر زیارتی سوریه به این حافظ قران اهدا کرد و همچنین از طرف خانم مهندس پیروز بخت ریاست محترم سازمان سفر زیارتی عتبات عالیات به ایشان اهدا شد.

900

کد خبر: 878390

وب گردی

وب گردی