محور قرار دادن رسول خدا و اهل بیت (ع) موجب اتحاد جامعه می‌شود

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اظهار داشت: محور قرار دادن رسول خدا و اهل بیت (ع) موجب اتحاد جامعه می‌شود و ملت اسلام با وحدت عزیز و مقتدر می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در سخنان پیش خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه وجود رسول اکرم (ص) مهمترین نعمتی است که در بین مسلمانان قرار داده؛ عنوان داشت: وجود رسول اکرم (ص) موجب شد مسلمین متحد و با یکدیگر برادر شوند.

وی افزود: نعمت برادری، وحدت و یکپارچگی از بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند به بشریت اعطا کرده است.

آیت الله اراکی با بیان اهمیت وجود پیامبر به عنوان اتحاد جامعه اسلامی؛ تصریح کرد: محور قرار دادن رسول خدا و اهل بیت (ع) موجب اتحاد جامعه می‌شود و ملت اسلام با وحدت عزیز و مقتدر می‌شوند.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب تصریح کرد: اگر شکرگزار وحدت باشیم خداوند ما را عزیز می‌کند و ما در جوامع برتر خواهیم شد.

وی گفت: اگر حل مشکلات اقتصادی و سیاسی را دنبال می‌کنیم باید جامعه‌ای یکپارچه داشته باشیم و هفته وحدت هم فلسفه اش همین است، راز پیشرفت مسلمانان وحدت و اهتمام به رسول اکرم است.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه تفرقه نادرست و ناپسند است؛ اظهار داشت: پیام هفته وحدت این است که با وحدت حول محور رسول اکرم (ص) بتوانیم به برترین درجات برسیم.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب با اشاره به اهمیت رهبری در جامعه خاطرنشان کرد: امید است ما جامعه‌ای یکپارچه داشته باشیم و وحدتمان مستحکم‌تر شود که همینگونه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

302

کد خبر: 878432

وب گردی

وب گردی