نوبخت: اعتبار طرح تحول سلامت در بودجه ٩٧ گنجانده می شود

سخنگوی دولت، توجه به سلامت را از تأکیدات رئیس جمهوری دانست و گفت: اعتبار موردنیاز طرح تحول سلامت برای پایان دادن به حاشیه ها در بودجه ٩٧ گنجانده می شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدباقر نوبخت روز جمعه در چهاردهمین بزرگداشت اهدای عضو(جشن نفس) در سالن همایش های برج میلاد افزود: در حوزه سلامت دکتر هاشمی ( وزیر بهداشت) را تقدیس می کنم که فشار فراوانی در این چهار سال (در راستای اجرای طرح تحول سلامت) به او وارد شد.
معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: هر طرح می تواند ایرادات و مشکلاتی داشته باشد اما این سیاست برای مردم در دولت دوازدهم هم تکرار خواهد شد.
سخنگوی دولت گفت: در بودجه سال ٩٧ با همه مضیقه ها دو کار برجسته ای انجام شد که یکی اشتغال بزرگ برای جوانان و دیگری سلامت جامعه در کنار کاهش فقر مطلق است.
وی ادامه داد: آخرین سفارش آقای روحانی این بود هر آنچه برای اجرای طرح تحول سلامت نیاز است با توجه به حاشیه هایی که برای دانشگاه ها ، داروخانه ها و شرکت های دارویی پیش آمد در بودجه سال ٩٧ بحث سلامت مردم بطور ویژه در لایحه بودجه گنجانده شود.
نوبخت تصریح کرد: اعلام می کنم دولت از این مساعدت ها مضایقه نخواهد کرد و دولت بر خود فرض می کند آنچه می تواند برای انجمن اهدای عضو انجام دهد و در بحث نقل و انتقال اعضای اهدایی کمک خواهد کرد.

منبع: ایرنا

302

کد خبر: 878470

وب گردی

وب گردی