دژاگه: می‌خواهیم با صعود از مرحله گروهی تاریخ‌ساز شویم/ احساس خوبی دارم اما نگرانم!

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با ابراز نگرانی از شرایطش گفت: می‌خواهیم با صعود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم تاریخی ایران باشیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بخش آلمانی‌زبان سایت یورو اسپورت گزارشی درباره اشکان دژاگه، ملی‌پوش ایرانی منتشر کرد و این پرسش را مطرح ساخت که بازیکن سابق بوندس‌لیگا این روزها چه می‌کند؟ این رسانه ورزشی اروپایی درباره پیوستن اشکان دژاگه برای بار دوم به تیم ولفسبورگ که با ناکامی همراه بود به نقل از این بازیکن نوشت: متاسفانه روند کارها به خوبی پیش نرفت و موفق نشدم.

اشکان دژاگه پس از عقد قرارداد 6 ماهه با تیم ولفسبورگ از ناحیه زانو مصدوم شد و تنها در 2 بازی حضور کوتاهی یافت. قراردادش نیز در تابستان گذشته میلادی از سوی سران باشگاه آلمانی تمدید نشد. بازیکن 31 ساله ایرانی الان چه می‌کند؟ دژاگه که از این شراط رنجور به نظر می‌رسد می‌گوید: این وضعیت نمی‌تواند برای مدت طولانی ادامه داشته باشد. احساس خوبی دارم اما نگران هستم!

اشکان دژاگه پس از حضور در بوندس‌لیگا در تور کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفت. مربی که اعتماد کاملی به او دارد. ملی‌پوش ایرانی در این باره اظهار داشت: رابطه خوبی با سرمربی (کی‌روش) دارم. بازیکنی کلیدی برای او در تیم ملی هستم و روی من حساب می‌کند.

یورو اسپورت سپس با اشاره به صعود ایران به جام جهانی 2018 روسیه آورده است: اشکان دژاگه تابستان گذشته میلادی با تیم ملی ایران برای دومین‌بار راهی جام جهانی شد. اشکان دژاگه با تجربه 158 بازی در بوندس‌لیگا و 43 بازی در لیگ برتر انگلیس می‌خواهد هدایت کننده ایران در جام جهانی 2018 روسیه باشد و به کاپیتانی این تیم افتخار می‌کند. تیم ملی ایران تاکنون فقط در مرحله گروهی جام جهانی حضور داشته و هرگز به مرحله بعدی صعود نکرده است. حالا زمان صعود ایران فرار رسیده است. دژاگه در مورد این مسئله گفت: تیم ملی ایران توانایی این کار را دارد. می‌خواهیم با صعود از مرحله گروهی در فوتبال ایران تاریخ‌ساز شویم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره رویارویی احتمالی با ژرمن‌ها در جام جهانی 2018 روسیه خاطرنشان کرد: این بازی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. من اینجا (آلمان) بزرگ شدم. آلمان خانه من است.

دژاگه در خصوص بازی در تیم‌های پایه‌ای آلمان پیش از حضور در ترکیب ایران و قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه گفت: بسیاری از بازیکنان کنونی تیم ملی آلمان را می‌شناسم. من قدردان فدراسیون فوتبال آلمان هستم. با هیجان خاصی هم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه را دنبال می‌کنم.

604

کد خبر: 878580

وب گردی

وب گردی