فدراسیونی‌ها به دنبال هدیه!/ عصبانیت کی‌روش در مراسم

برخی مسئولان فدراسیون فوتبال در فرش قرمز مراسم قرعه کشی جام جهانی به دنبال هدیه بودند!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مراسم فرش قرمز قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 16 امروز (جمعه به وقت محلی) در کاخ کرملین آغاز شد که در این مراسم مربیان تیم ها، میهمانان ویزه و همچنین نماینده فدراسیون های راه یافته به جام جهانی حضور یافتند.

*کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران با چهره‌ای عصبانی وارد فرش قرمز شد و به نظر می‌رسد اختلافات میان او و فدراسیون در مراسم قرعه کشی هم ادامه دارد.

*بامداد میرزایی، ایجنت فوتبال که سمت او در تیم ملی و فدراسیون فوتبال مشخص نیست در این مراسم کنار کی‌روش حضور دارد که مشخص نیست از چه طریقی به فیفا معرفی شده و کارت حضور در این مراسم را به دست آورده است.

* برخی مسئولان فدراسیون فوتبال که در این مراسم سردرگم بودند و در سالن می‌چرخیدند و از غرفه‌ها هدیه می‌گرفتند. جالب اینجا بود که آنها پس از دریافت هدیه بلافاصله داخل آن را نگاه کرده و هدایا را داخل جیب گذاشته و پاکت خالی را به گوشه‌ای از سالن می بردند تا خودشان را دست خالی نشان بدهند.

* از فدراسیون فوتبال علاوه بر مهدی تاج و محمدرضا ساکت، امید جمالی، محمدحسین حمیسی و مهدی خراطی در مراسم حضور دارند.

*مهدی تاج کنار کی‌روش نبود و به جای او بامداد میرزایی کنار سرمربی تیم ملی حضور داشت. تاج در مراسم بیشتر کنار مهدی مهدوی کیا و علی دایی حضور داشت.

*دیه گو مارادونا جزو آخرین میهمانانی بود که وارد فرش قرمز شد و هیاهوی بسیار زیادی به راه انداخت. بیشتر حاضران در سالن تحت تاثیر حضور مارادونا قرار گرفتند.

*فضای حاکم بر سالن بسیار امنیتی است و انتظامات سالن اجازه زیادی به خبرنگاران برای ایستادن روی بالکن فرش قرمز و تصویربردای و عکس گرفتن را نمی‌دهد و بیشتر افراد مجبور هستند با شرایط ویژه‌ای عکس و فیلم بگیرند.

604

کد خبر: 878590

وب گردی

وب گردی