سانتوس: کی‌روش با تجربه ترین مربی جام است

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال مدعی شد که تیم او و اسپانیا مدعیان صعود از گروهشان شناخته می‌شوند ولی او ایران و مراکش را دست کم نخواهد گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، قرعه کشی جام جهانی روز گذشته برگزار شد و قهرمان اروپا با اسپانیا، ایران و مراکش هم‌گروه شد. حال سرمربی پرتغالی مدعی شد که تیمش مقابل ایران و مراکش نیز کار ساده ای پیش رو ندارد.

او گفت:" اسپانیا همواره مدعی است، این را همیشه گفته ام. ایران در مقدماتی جام جهانی عالی کار کرد و دومین بار پیاپی است که راهی جام جهانی می‌شود. آنها مربی باتجربه ای دراختیار دارند، شاید یکی از باتجربه ترین مربیان جام جهانی. آنها نمایش‌های عالی داشتند و بدون شکست مقدماتی جام جهانی را به پایان رساندند. همچنین تا بازی نهایی که صعودشان پیش از آن قطعی شده بود گلی دریافت نکرده بودند. کار سختی پیش روی ما خواهد بود."

سانتوس درباره دیگر تیم های گروه گفت:" گروه خیلی دشواری داریم و پرتغال باید قبول کند که یکی از مدعیان است مراکش هم خوب گل زده و گلی نخورده است. این نشان از قدرت آنهاست که بازیکنانی مثل بن‌عطیه را در اختیار دارند و همچنین مربی بزرگی روی نیمکت آنها حضور دارد.

606

کد خبر: 878748

وب گردی

وب گردی