«زیبا شهر» سریال جدید شبکه یک سیما شد

مجموعه تلویزیونی «زیبا شهر» از امشب ۱۱ آذر در شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سریال «زیبا شهر» که خانواده، زندگی اجتماعی و شهروندی را محور قرار داده است در مرکز استان خوزستان تولید شده است.

«زیبا شهر» را که ترکیبی از بازیگران بومی - استانی و بازیگران ملی در آن ایفای نقش کرده اند علی اصغر شادِروان کارگردانی کرده است. در کارنامه کاری این کارگردان فیلم های سینمایی تیرباران، بحران، و جدال بزرگ مشاهده می شود.

محسن توکل فرد که تهیه کننده «زیبا شهر» است، می گوید: در این سریال به موضوعات روز جامعه از جمله فضای مجازی، مزاحمت های اینترنتی، مهاجرت به خارج کشور، دفاع مقدس، اشتغال و ازدواج جوانان اشاره شده است.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: «زیبا شهر» در فضای زیر یک بازارچه اتفاق می افتد و داستان دختری را روایت می کند که بعد از مرگ مادرش تصمیم می گیرد برای پدرش حاج صادق باقری آستین بالا بزند و برای او زن بگیرد اما در این مسیر با موانع و مخالفت هایی روبرو می شود.

توکل فرد اظهار کرد: تصویربرداری این سریال چهار ماه به طول انجامید و ما سعی کردیم در این مجموعه که تماما در شهر اهواز فیلمبرداری شده است، زیبایی های این شهر جنوبی کشور را به تصویر بکشیم.

503

کد خبر: 878775

وب گردی

وب گردی