دستگیری پلیس قلابی با تجهیزات قلابی

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری فردی که با یونیفرم پلیس، یک قبضه اسلحه پلاستیکی و دیگر تجهیزات قلابی پلیس به اخاذی از شهروندان مبادرت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرگرد ضرغام آذین رئیس کلانتری 124 قلهک با اعلام خبر فوق بیان داشت عوامل گشت کلانتری حین گشت زنی در خیابان دولت به یک نفر مشکوک شدند که با یونیفرم پلیس در اطراف مراکز خرید حضور شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی با توجه به تناقض‌گویی‌هایش در خصوص علت حضور در محل و پوشیدن لباس فرم پلیس بازرسی بدنی از وی صورت گرفت که یک قبضه اسلحه پلاستیکی به همراه تجهیزات قلابی پلیسی کشف شد.

سرگرد آذین تصریح کرد: در این حین یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس مدعی شد لحظاتی قبل در حال تردد در محل بودم که متهم دستگیرشده با مراجعه نزد وی و معرفی خود به عنوان مأمور پلیس قصد اخاذی داشت که سریعاً قصد تماس با 110 را داشتم که متهم با اطلاع از این موضوع از محل متواری شد.

رئیس کلانتری 124 قلهک افزود: متهم قصد به دام انداختن طعمه دیگری را داشت که توسط پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل گردید.

سرگرد آذین با تقدیر از هوشیاری این شهروند اظهار داشت: همشهریان در صورت مشاهده این‌گونه موارد مشکوک سریعاً موضوع را به 110 اطلاع دهند تا با مراجعه مأموران پلیس اقدامات این دسته از مجرمان ناکام شود.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 878813

وب گردی

وب گردی