نباید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم رنگ شود

همایش آئینه ی بی غبار به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی بسیج دانشجویی و کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند؛ دکتر علیرضا حسنی دبیر هیات امنا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در این همایش ضمن تاکید بر لزوم جدی گرفتن مساله امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر کردیم و ترکش هم خوردیم اشکال ندارد.

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه ضمن تبریک پیروزی ارزشمند و تاریخ ساز جبهه مقاومت تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای و به فرماندهی سردار سلیمانی گفت اعطای درجه سپهبدی به این فرمانده رشید شایسته تبریک است و البته در حقیقت او مالک اشتر علی زمان «مقام معظم رهبری» است.

دکتر علیرضا حسنی ضمن برشمردن برکات امر به معروف و نهی از منکر گفت: غفلت از امر به معروف و نهی از منکر موجب زیاد شدن آدم های نابسامان در جامعه می شود.

در ادامه ی این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد علی تابعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گفت: مساله امر به معروف و نهی از منکر یک مساله نظارتی در حد عالی است و شان جامعه انسانی ما را حفظ می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شیدایی از حوزه علمیه بیرجند که سخنران مدعو این همایش بود نیز ضمن بیان سبک هدایت قرآنی گفت: به منظور تحقق جامعه توحیدی باید هم افزایی اجتماعی تقویت بشود و با این نگاه اولویت های ما تغییر می کند.

حجت الاسلام شیدایی افزود: مساله امر به معروف و نهی از منکر بسیار با اهمیت است و خیرات و برکات زیادی برای خیر و سعادت و تکامل جامعه دارد تصورمان از امر به معروف و نهی از منکر نباید محدود به یک امر جزئی بشود.

کد خبر: 878971

وب گردی

وب گردی