همایش بررسی ابعاد پذیرش و آموزش کارآموز وکالت برگزار شد

سومین گردهمایی بزرگ دانشجویان و دانش آموختگان رشته حقوق با حضور تعدادی از اساتید و نمایندگان مجلس شنبه یازدهم آذرماه برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، سومین گردهمایی بزرگ دانشجویان و دانش آموختگان رشته حقوق با حضور تعدادی از اساتید و نمایندگان محترم مجلس شنبه یازدهم آذرماه برگزار می شود در این گردهمایی که با موضوع بررسی ابعاد تحول در نظام پذیرش و آموزش کارآموز وکالت در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود، آقایان نوروزی، پورمختار، دهقان اعضاء کمیسیون قضایی مجلس و آقایان وکیلی و حاجی دلیگانی از دیگر نمایندگان مجلس و همچنین تعدادی از اساتید رشته حقوق حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است در هفته گذشته دو آزمون کانون‌های وکلاء و مرکز مشاوران قوه قضاییه با حضور بیش از ۸۵ هزار شرکت کننده برگزار شد. از یک سال گذشته تعدادی از فارغ التحصیلان حقوق در اعتراض به معیار محدودیت ظرفیت در پذیرش حرفه وکالت، پویشی را با عنوان پویش حذف معیار ظرفیت و جایگزینی آن با معیار حد نصاب علمی تشکیل شده که به شورای رقابت نیز شکایت کرده اند.


این پویش سومین گردهمایی خود را شنبه یازدهم آذرماه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶ در فرهنگسرای ابن سینا واقع در تهران- شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی برگزار می‌شود و حضور برای همه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق آزاد می‌باشد.

705

کد خبر: 878989

وب گردی

وب گردی