لیگ دسته یک والیبال بانوان قرعه کشی شد

مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته یک والیبال بانوان سال 1396 امروز (شنبه) انجام شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (شنبه) با حضور منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، فریبا صادقی سرپرست نایب رئیسی و سرمربیان و نمایندگان 16 تیم شرکت کننده برگزار شد.

بر این اساس لیگ دسته یک بانوان در دو مرحله شامل مرحله مقدماتی (دور رفت و برگشت) و مرحله نهایی به صورت مجتمع برگزار می شود.

20 آذرماه آخرین مهلت ثبت نام نهایی تیم های شرکت کننده است و آی دی کارت ها نیز از 25 آذرماه به بعد صادر خواهد شد که زمان دریافت به تیم ها اعلام می شود.

با توجه به اینکه ابتدای دی ماه امتحانات دانشگاه ها و مدارس برگزار می شود، دور رفت مرحله مقدماتی 25 دی ماه به بعد برگزار می شود و میزبان ها پس بررسی شرایط تیم های متقاضی معرفی می شوند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده 16 تیم شرکت کننده در چهار گروه زیر قرار گرفتند تا مسابقات مرحله مقدماتی را در دو دور رفت و برگشت برگزار کنند و از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی صعود کنند:

گروه اول: مدرن خجسته مشهد، مشکی پوشان خراسان، نفت امیدیه و موسسه اعتباری نور خراسان

گروه دوم: نشاط مهر فارس، شهروند اراک، بارز کرمان و طوبی زنجان

گروه سوم: ترمه یزد، ذوب و ریخته گری اصفهان، شهردار سمنان و مهشید بوشهر

گروه چهارم: اوج شاهرود، میلاد نور رامسر، قزوین و آریا مرکزی

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست به شرایط برگزاری لیگ دسته یک بانوان اشاره کرد وگفت: چک تضمینی به مبلغ 100 میلیون تومان برای باشگاه های دسته یک بانوان ضروری است.

منوچهر پورحسن با تاکید بر اینکه فدراسیون والیبال هر نوع کمکی لازم باشد برای رشد و توسعه والیبال بانوان انجام می دهد، گفت: به درخواست فریبا صادقی سرپرست نایب رئیسی ورودی این رقابت ها با تخفیف 50 درصدی، 40 میلیون ریال شد و هزینه میزبانی هر مرحله نیز 50 میلیون ریال است که تیم ها باید به میزبان پرداخت کنند.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال با یادآوری این موضوع که سطح رقابت های والیبال بانوان ایران در سال های گذشته در حد انتظار نبوده است، گفت: از تیم ها انتظار داریم که کمی به بعد فنی تیم ها دقت بیشتری داشته باشند و یک تیم محلی برای گردهمایی دوستانه نباشد.

601

کد خبر: 878991

وب گردی

وب گردی