راگبی ایران در رتبه هشتم زیر 17 سال بانوان قهرمانی آسیا/ ۴ مدرک ۳ ستاره بین المللی برای اسکی روی آب ایران

تیم راگبی بانوان ایران در رقابت های زیر 17 سال بانوان قهرمانی آسیا در امارات به رتبه هشتم قناعت کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون انجمن های ورزشی، مسابقات راگبی هفت نفره زیر 17 سال قهرمانی بانوان آسیا که در شهر دبی جریان داشت با قهرمانی تیم ژاپن به پایان رسید و تیم ملی راگبی زیر 17 سال بانوان کشورمان عنوان هشتم را تصاحب کرد.

تیم کشورمان در این مسابقات ابتدا امارات میزبان این رقابتها را شکست داد و سپس در دیدار دوم خود در چارچوب رقابتهای قهرمانی راگبی هفت نفره آسیا مقابل تیم قدرتمند قزاقستان تن به شکست داد ولی از گروه خود صعود کرد. تیم زیر 17 سال بانوان کشورمان سپس در مرحله دوم مغلوب چین نایب قهرمان این مسابقات شد. اما برای کسب مقام پنجم تا هشتم با هنک کنگ و سریلانکا به میدان آمد که با شکست مقابل این رقبا در نهایت به مقام هشتم آسیا رسید.

تیم اعزامی کشورمان را خانم ها نازنین حسینی به عنوان سرمربی، دنیا هنری و ناهید بیارجمندی به عنوان مربی، سارا چشمی به عنوان مربی بدنساز و آتوسا میرهادی به عنوان سرپرست همراهی و هدایت می کردند.

انجمن راگبی با راه اندازی این تیم جوان، ابتدا آنها را در رقابتهای سه جانبه تهران (تیم ملی بزرگسالان ایران، تیم جوانان آلمان و زیر 17 سال ایران) شرکت داد و سپس ملی پوشان مستعد و آتیه دار را برای نخستین بار به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام کرد. هدف انجمن راگبی از تشکیل این تیم جوان، پشتوانه سازی و بیمه کردن آینده راگبی بانوان کشورمان در رده سنی بزرگسالان حضور شایسته آنها در مسابقات آتی در عرصه آسیا و دیگر رقابت های بین المللی است.

*9 نماینده ایران مدرک بین المللی داوری اسکی روی آب دریافت کردند

در خلال برگزاری مسابقات کیبل اسکی قهرمانی آسیا در تایوان یک دوره کلاس داوری بین المللی کیبل اسکی برگزار شد که ورزشکاران ایران موفق به اخذ درجه های بین المللی شدند.

بر این اساس عباس ناطق نوری دبیر انجمن اسکی روی آب ایران و عضو کمیته فنی آسیا که در این دوره داوری شرکت کرده بود با کسب نمره کامل موفق به دریافت مدرک ۳ ستاره داوری بین المللی کیبل اسکی گردید.

علیرضا اعظمی نژاد، خانم هدیه خرازی و خانم کیمیا واعظی هم مدرک ۳ ستاره داوری بین المللی کیبل اسکی را کسب کردند. همچنین حمید خودسیانی، حمیدرضا سلیم و کیوان عبادنژاد و خانم ها النازگوهری و ریحانه تقدیسی نیز مدرک ۲ ستاره داوری بین المللی را بدست آوردند.

لازم به ذکر است که بر اساس امتیازات کسب شده در آزمون داوری شرکت کنندگان مدارک ۱ ستاره تا ۳ ستاره دریافت می کردند که برای اولین بار ۴ ایرانی موفق به کسب مدرک ۳ ستاره بین المللی در رشته کیبل اسکی شدند که بالاترین مدرک کسب شده توسط داوران ایرانی اسکی روی آب می باشد.

601

کد خبر: 879084

وب گردی

وب گردی