پیروزی مقابل مراکش، اتفاقی شدنی است/ نمی‌توان برابر اسپانیا و پرتغال «باز» بازی کرد/ قرعه سختی به ما خورده اما هیچ چیزی غیر ممکن نیست/ تمرکز ما باید روی دفاع کردن و گل نخوردن باشد

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی های سخت مانند دیدار مقابل اسپانیا و پرتغال نمی توان انتظار داشت که «باز» بازی کنیم، بنابراین باید تمرکز ما روی دفاع کردن و گل نخوردن باشد.

امید نمازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد قرار گرفتن تیم ملی فوتبال ایران در گروه مرگ جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: فکر می کنم اگر ایران بتواند آماده سازی مناسبی را پیش از آغاز مسابقات جام جهانی پشت سر بگذارد و با حالتی خوب وارد روسیه شود، هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. پیروزی مقابل مراکش، اتفاقی شدنی است و برابر اسپانیا و پرتغال هم نباید ناامید بود.

وی ادامه داد: در جام جهانی 2014 دیدیم آرژانتین که بهترین بازیکن جهان را در اختیار داشت را تا آخرین لحظات توانستیم متوقف کنیم اما باید در روسیه عملکرد بهتری داشته باشیم. همان طور که همیشه گفته می شود فوتبال روی کاغذ انجام نمی شود و همه چیز در زمین مسابقه رقم می خورد. اگر در روز بازی با اسپانیا یا پرتغال عملکرد خوبی داشته باشیم، می توانیم به کسب نتیجه امیدوار باشیم.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: باید امیدوار بود و سخت کار کرد و آماده سازی خوبی داشت. فکر می کنم همیشه باید امیدوارانه به آینده نگاه کرد. با وجود این که قرعه سختی به ما خورده اما هیچ چیزی غیر ممکن نیست.

نمازی درباره این که برخی از کارشناسان نگران بازی دفاعی ایران در جام جهانی و دریافت احتمالی گل های زیاد مقابل اسپانیا و پرتغال هستند، گفت: در بازی های سخت مانند دیدار مقابل اسپانیا و پرتغال نمی توان انتظار داشت که «باز» بازی کنیم، بنابراین باید تمرکز ما روی دفاع کردن و گل نخوردن باشد تا شاید روی ضد حملات بتوانیم به گل هم برسیم.

وی افزود: بازی با مراکش، بازی متفاوتی است چرا که سطح دو تیم از نظر فنی نزدیک تر به همدیگر است. در این دیدار باید عملکرد خوبی داشته باشیم و از حالت دفاعی بیرون بیاییم و حتی تا حدودی با مالکیت توپ، بازی خود را به حریف دیکته کنیم و سعی کنیم بازی را در دست بگیریم تا گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

604

کد خبر: 879090

وب گردی

وب گردی