امضای تفاهم نامه همکاری میان استاندار گلستان و رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور

به منظور فراهم نمودن زمینه مشارکت های علمی، عملی و پژهشی و توسعه و ارتقاء سطع کمی و کیفی اجرای آموزش های مهارتی و ضمن خدمت با مشارکت و استفاده از ظرفیت ها و امکانات و تجهیزات طرفین، در دیدار استاندار گلستان و رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، تفاهم نامه همکاری امضا شد.

به گزارش ایسکانیوز، این تفاهم نامه در دفتر کار استاندار به امضای سید مناف هاشمی، استاندار گلستان و دکتر محمد حسین امید، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور رسید.
دانشگاه علمی و کاربردی در این تفاهم نامه متعهد شد نسبت به تهیه و اجرای طرح نیاز سنجی آموزشی، شغلی و مهارتی و شناسایی نیازهای آموزشی بخش های مختلف دولتی و غیردولتی استان، شناسایی موانع و مشکلات اجرای دوره های مهارتی علمی و کاربردی، تدوین و تصویب دوره های آموزشی تک پودمان و مقطع دار مورد نیاز استان، اقدام نماید.
همچنین همکاری در رفع موانع و مشکلات مربوط به امور کنسولی جهت تاسیس مراکز بین المللی، تشویق و ترغیب سازمانها و دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی استان جهت همکاری با دانشگاه در اجرای دروس کاربینی و کارورزی و ... از موارد مورد تعهد استانداری گلستان می باشد.
لازم به ذکر است؛ مدت این تفاهم نامه به مدت 3 سال می باشد و در صورت رضایت طرفین، قابل فسخ یا تمدید است.

901

کد خبر: 879140

وب گردی

وب گردی