پورمختار: نامه رهبر انقلاب گفتمان روشن و پیامبرگونه ای است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه دوم رهبر انقلاب به جوانان غرب اظهار داشت: این گفتمان خیلی روشن و پیامبرگونه بود که از سوی مقام معظم رهبری تدبیر شد.

محمد علی پور مختار عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز ضمن اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی گفت: این گفتمان خیلی روشن و پیامبرگونه بود که از سوی مقام معظم رهبری تدبیر شد.

وی ادامه داد: در هر دو نامه ای که رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب نوشتند مواضع شفاف و اصولی نظام را برای آن ها تبیین کردند.

پورمختار با ابراز تاسف از این که رسانه های غربی با تبلیغات دروغ کار را به جایی رسانده اند که ذهنیت مردم غرب نسبت به ایران منفی شده است اظهار داشت: حتی از حیث امنیتی چنان فضایی ساختند که انگار هر روز در ایران نا امنی مثل قتل و غارت و کشتار است و شرایط را بد تر از کشورهایی مانند افغانستان و سوریه نشان می دادند که مردم بترسند و حضور پیدا نکنند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه دوم رهبر انقلاب به جوانان غرب ابراز کرد: این نامه در واقع اعلام مواضع اساسی و اصولی توسط رهبر معظم انقلاب است که بسیار اهمیت دارد از این باب که از سوی عالی ترین مقام کشور اعلام شده است.

پور مختار ادامه داد: برای آن ها زمینه های منفی را نسبت به دیدگاه های اساسی نظام برطرف کرد ولی تبلیغات همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به این که این نامه به عنوان ابلاغ پیام است ابراز کرد: تکلیف دستگاه های دیپلماسی که در کشور های مختلف وجود دارد و یا حتی روحانیتی که هر ساله به کشور هایی برای تبلیغ می روند و چه رایزن های فرهنگی ما باید نسبت به تشریح و رساندن پیام نامه به مردم و جوانان غرب اقدامات قوی تری انجام دهند که البته در این حوزه کم کاری هایی انجام شده است.

پورمختار تاکید کرد : این نهاد ها باید بیش از پیش تلاش کنند تا امر پیام رسانی و رسالتی را که رهبر معظم انقلاب بر دوش خود احساس کردند و انجام دادند توسط این آقایان تکمیل شود و مردم غرب به آگاهی بیشتری برسند.


303

کد خبر: 879178

وب گردی

وب گردی