دستگیری باند شش نفره سارقان منزل در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری و انهدام باند ۶ نفره سرقت منزل در ایلام خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حمید فتاحی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات ویژه و خاص پلیسی در کشف سرقت گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با همکاری واحدهای تجسس کلانتری ها با تلاش شبانه روزی توانستند در کمترین زمان ممکن باند سرقت منزل را شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پلیس با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه باند سارق منازل را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد: در این ماموریت تعداد ۳ سارق حرفه ای و ۳ مالخر که بصورت باندی اقدام به سرقت منازل مردم و فروش اموال مسروقه می کردند دستگیر و به تعداد ۲۶ فقره سرقت شامل ۱۸ سرقت منزل، ۸ سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

وی ضمن هشدار به شهروندان در خصوص خرید و فروش لوازم دست دوم، گفت: خرید و فروش لوازم دست دوم باعث سوء استفاده مالخران و نیز سارقان برای دستبرد به منازل مردم می شود.

سرهنگ فتاحی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند، تصریح کرد: شایسته است واحدهای صنفی سمساری ها همچنین شهروندان محترم از خرید اینگونه لوازم از افراد مشکوک و ناشناس خودداری کنند.

901

کد خبر: 879258

وب گردی

وب گردی