نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد بندرعباس در این واحد دانشگاهی به نمایش درآمد

نمایشگاه هفته پژوهش با حضور مسئولان دانشگاه وعرضه فعالیت های پژوهشی و محصولات دانش بنیان امروز در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، در آیین افتتاح این نمایشگاه، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور روسای واحد های دانشگاهی استان و مسئولان این واحد دانشگاهی از نحوه وعملکرد پژوهشی بخش های مختلف و شرکت های دانش بنیان بازدید و از نزدیک با پژوهشگران، مخترعان وصاحبان طرح و ایده گفتگو کرد.

معاون پژوهشی واحد بندرعباس در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به دستاوردهای پژوهشی این واحد گفت:«پژوهش به عنوان قلب تپنده دانشگاهست که اگر نباشد دانشگاه مفهوم واقعی خود را از دست خواهد داد. »

کبرا حاجعلی زاده با اشاره به محصولات عرضه شده در این نمایشگاه گفت:« برخی از محصولات شرکت های دانش بنیان که به تولید انبوه رسیده اند و برخی از طرح های در دست اقدام به علاوه 97 کتاب چاپ شده ، مقالات برگزیده ، پایان نامه های برتر به نمایش درآمده است .

وی با اشاره به حضور پررنگ بخش های مختلف پژوهشی در این نمایشگاه گفت:«حضور پررنگ حوزه معاونت سما در آموزشکده فنی و مدارس سما از دیگر بخش های جذاب این نمایشگاه بود.»

این نمایشگاه به مدت 5 روز در واحد بندرعباس دایر می باشد.

کد خبر: 879346

وب گردی

وب گردی