ذوالفقاری: جغرافیای تهدید تروریست‌ها در حال تغییر است

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با اشاره به تغییر جغرافیای تهدید تروریست‌ها گفت: قدرت بسیج قابل محاسبه برای ارتش‌های جهان نیست.

به گزارش ایسکانیوز،حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور صبح امروز در گردهمایی سراسری فرماندهان پایگاه بسیج استانداری‌های با اشاره به وضعیت منطقه و کارشکنی سعودی‌ها گفت: متاسفانه بخشی از اقدام‌های عربستان در جهت تامین منافع آمریکا قرار گرفته و‌سیاست‌های آنها پیچیده‌تر از اخبار آشکاری است که اعلام می‌شود.

وی افزود: جغرافیای تهدید تروریست‌ها در حال تغییر است و باید متناسب با اسن تهدیدها آملپگی کافی ایجاد شود.

معاون امنیتی انتظامی با بیان این مطلب که ایران‌هراسی در جهان اسلام تهدید جدی است و هدف آن برخورد با جمهوری اسلامی است، گفت: خوشحال هستیم که اخیراً دوستان ما می‌گویند هم به بال قدرت دفاعی و نظامی نیاز است و‌هم به بال قدرت دیپلماسی و سیاسی، و این نشان می‌دهد به سمت واقع‌گرایی حرکت می‌کنیم. امروز توان‌ داخلی می‌تواند قدرت ایجاد ائتلاف را به همراه داشته باشد.

ذولفقاری با اشاره به قدرت ائتلاف دینی و اعتقادی در سیاست‌های کشور اظهار داشت: محور‌ این موضوع در کشور به معنای عام و کلان باورهای دینی و ایده اسلام است، محور دوم نظریه ولایت فقیه است. ایده تفکیک قوا را فرانسوی‌ها مطرح می‌کنند اما با این حال سراغ قوه چهارم قدرت رفته‌اند اما خوشبختانه نظام ‌ما هم تجربی و‌هم اعتقادی این موضوع را دارد.

وی در ادامه ثبات سیاسی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: از یک منظر همه ما باید بسیجی باشیم، در کشور ما بسیج محاسبا امروژه حهانی را هم در امنیت داخلی و هم در برابر دشمنان خارجی تغییر داده است.

معاون امنیتی وزارت کشور ادامه داد: قدرت نظامی کشورها قابل محاسبه است، در حوزه داخلی هن قدرت پلیسی حکومت‌ها نیز قابل محاسبه است اما بسیج در کشورمان در طول 4 دهه همه محاسبات و معادلات را برهم زد. بسیج قابل محاسبه برای ارتش‌های دنیا نیست.

کد خبر: 879488

وب گردی

وب گردی