گودرزی: سفارت خانه ها در قبال نامه رهبر انقلاب باید فعال تر شوند

نماینده مجلس با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی اظهار داشت: برآیند این نامه به جوانان غرب این است که آگاه باشند دنیا فقط مادیات نیست و باید معنویت را هم همه جوانان سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز ضمن در نظر داشتن نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب گفت: ایشان همیشه در مناسبت هایی قشر های مختلف را مورد خطاب قرار می دهند و همیشه روی یک گروه و مجموعه از جامعه عنایت خاصی دارند که آن جوانان هستند که نیروی پر تلاش و پر انرژی است و می تواند شکل دهنده یک مسیر مطلوب برای نظام باشد.

وی در ادامه ابراز کرد: به همین خاطر رهبر معظم انقلاب دغدغه این را دارند که این منبع عظیم فکری و انرژی مسیر خود را به درستی برود تا به هدف خود برسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برآیند پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب این است که آگاه باشند دنیا فقط مادیات نیست و باید معنویت را هم همه جوانان سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

گودرزی در مورد وظیفه دستگاه دیپلماسی در ابلاغ پیام نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی با تاکید بر این که دستگاه دیپلماسی دو وظیفه دارد اظهار داشت: در حوزه دیپلماسی عمومی که محور آن فرهنگ و رسانه است باید بتواند با ابزار فرهنگی و تجهیزات رسانه ای آنچه ایده آل نظام است و یکی از مصادیق آن همین نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی است را تبین و تبلیغ کند.

وی تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی هدایت کننده سیاست خارجی کشور است باید برای عملیاتی شدن پیام رهبر معظم انقلاب به جوان غربی از طرق مختلف برنامه ریزی کند و یک راه آن این است که سفارت خانه های ما باید فعال تر شوند و از راه های فرهنگی ارتباط برقرار کنند.

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که بعضی از پیام های رهبر معظم انقلاب نیاز به تبین دارد گفت: باید تبین این پیام ها توسط علما و یا افراد علمی صورت بگیرد و از طریق رسانه های فرا ملی به آن کمک شود.


303

کد خبر: 879497

وب گردی

وب گردی