پلمب کارگاه تولید مخازن تانکر با برندجعلی در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: کارگاه تولید مخازن تانکر با برندجعلی در مشهد پلمب شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حمید رزمخواه اظهار داشت: کارگاهی که با استفاده از برند جعلی از یک شرکت معتبر اقدام به تولید مخازن تانکر در مشهد می‌کرد پلمب و متهم پرونده دستگیر شد.

وی گفت: نماینده حقوقی یکی از شرکت‌های خصوصی ساخت لوازم خانگی معتبر با در دست داشتن یک برگ مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه فردی با شبیه سازی برند شرکت اقدام به تولید محصولاتی بی کیفیت می کند، مراتب را در دستور کار قرار داد.

سرهنگ رزمخواه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تیمی زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی مامور رسیدگی به این موضوع شده و در بدو ورود به پرونده ابتدا اظهارات شاکی را اخذ و ضمیمه پرونده کرده سپس اقدامات نامحسوس برای شناسایی محل کارگاه و فرد یا افراد خاطی آغاز شد.

وی گفت: پس از چندین روز کار گسترده پلیسی، کارآگاهان توانستند محل کارگاه و فرد متخلف در حاشیه شهر به سمت قوچان شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دهند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از اطمینان از اقدامات مجرمانه و متقلبانه متهم، با هماهنگی مقام قضایی وارد کارگاه متهم شده و ضمن دستگیری فرد خاطی، اقلامی از قبیل انواع مخزن بونکر و تانکر را به مارک و برند شرکت شاکی کشف و در محل توقیف و کارگاه را به دستور مقام قضایی پلمپ کردند.

سرهنگ رزمخواه در گفت‌وگو با تسنیم بیان کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده چنین اعتراف داشت که با جعل برند آن شرکت معتبر اقدام به تولید کالاهای غیر استاندارد نموده و بدون مجوز با مارک جعلی روانه بازار می کرده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده از متهم و همچنین بررسی انجام یافته تمامی محصولات توقیفی با برند جعلی و بدون مجوز قانونی بوده، پرونده را به ارزش بیش از یک میلیارد ریال که در مدت تقریبی شش ماه انجام یافته تشکیل و به همراه متهم به دادسرا ناحیه 6 مشهد مقدس ارسال و ب ای وی قرار مناسب قضایی صادر شد.

901

کد خبر: 879601

وب گردی

وب گردی