کواکبیان در دانشگاه آزاد سخنرانی می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است هرچه فضای سیاسی دانشگاه‌ها تنگ‌تر و بسته‌تر باشد، نتیجه عکس خواهد داد و فیلترینگ و بگیر و بنند، موجب مشارکت پایین در رخدادهای سیاسی کشور خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی کواکبیان با تأکید بر اهمیت گرامیداشت روز دانشجو و تأثیر جنبش‌های اصیل دانشجویی در پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: بزرگداشت چنین روزی در 16 آذر هر ساله یادآور نقش مهم جنبش‌های دانشجویی در انقلاب اسلامی است که این مهم نیز امروزه هم احساس می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای دانشگاه‌ها باید به لحاظ سیاسی فضای بازی باشد تا دانشجویان بتوانند به راحتی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در دانشگاه بپردازند، افزود: همین فضای باز منجر به ایجاد شور و هیجان سیاسی و افزایش مشارکت در رخدادهای سیاسی کشور خواهد شد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت ادامه داد: هرچه فضای دانشگاه‌ها به لحاظ سیاسی تنگ‌تر و بسته‌تر باشد، نتیجه عکس خواهد داد و فیلترینگ و بگیر و بنند، موجب مشارکت پایین در رخدادهای سیاسی کشور خواهد شد.

عضو فراکسیون امید مجلس در واکنش به لیست منتشر شده 100 نفره سخنرانان روز دانشجو از سوی دانشگاه آزاد فقط از یک جناح خاص، گفت: از این موضوع بی‌اطلاعم و حتی خود من نیز به یکی از واحدهای دانشگاه آزاد برای سخنرانی در روز 16 آذر دعوت شده‌ام.

کد خبر: 879629

وب گردی

وب گردی