۱۹۲۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نشت‌یابی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع زلزله شدید در استان کرمانشاه ۱۹۲۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در مناطق زلزله‌زده نشت‌یابی شد.

به گزارش ایسکانیوز سیروس شهبازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه هفت شهرستان استان کرمانشاه از زلزله 7.3 متأثر شده است اظهار داشت: 92 هزار مشترک و 188 روستای گازدار استان کرمانشاه تحت تأثیر این زلزله قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه طی فراخوانی از شرکتهای معین از جمله استان‌های تهران، اصفهان، اردبیل و گلستان در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کردند عنوان کرد: 320 نفر در روزهای نخست وقوع زلزله در استان حضور پیدا کردند و خدمات‌رسانی، تعمیرات و نشت‌یابی شبکه‌های گازرسانی را انجام دادند.

شهبازی با اشاره به اینکه همکاران این شرکت در زمینه خدمات پشتیبانی و تهیه پتو و چادر و بسیاری از مسائل دیگر بسیار فعال بودند گفت: در این حادثه 1920 کیلومتر شبکه گازرسانی به منظور جلوگیری از بروز مشکل بعد از تزریق گاز در منازل نشت‌یابی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه جریان گاز امسال پایدار است و هیچ نگرانی از بابت کمبود و افت فشار وجود ندارد عنوان کرد: آموزه‌های دینی بر صرفه‌جویی تأکید دارند و با توجه به شروع فصل سرما و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی باید صرفه‌جویی مورد توجه قرار گیرد.

902/900

کد خبر: 879697

وب گردی

وب گردی