موی تای ‌کار ایران حاضر به مبارزه کردن با نماینده رژیم صهیونیستی  نشد

نماینده سنگین وزن تیم ملی موی تای کشورمان از مبارزه کردن با حریفی از رژیم صهیونیستی در فینال مسابقات کاپ آزاد ترکیه خودداری کرد و روی سکو هم نرفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، سعید اکوامپور قهرمان سنگین وزن جوانان ٢٠١٧ جهان در حمایت از جوانان مظلوم فلسطین از حضور در فینال تورنمت کاپ آزاد موی تای آنتالیا مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی خودداری کرد.

قهرمان سنگین وزن کشورمان و دارنده نشان مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال ٢٠١٧ در حالی در دسته سنگین وزن این رقابت‌ها ثبت نام کرد که در سمت مقابل این جدول ورزشکار ملی پوش رژیم اشغالگر قدس حضور داشت.

باوجود نمایش خوب اکوامپور در دیدار نیمه نهایی و ناک اوت نماینده تیم ملی ترکیه و راهیابی او به دیدار پایانی، رقیب اسرائیلی( نماینده رژیم غاصب) بدون هیچ زحمتی با قرعه استراحت به راحتی راهی دیدار فینال شد و در دیدار نهایی هم بدون هیچ زحمتی صاحب مدال طلا شد.

با توجه به اینکه مسابقات کاپ آزاد آنتالیا جزو بازی‌های رسمی فدراسیون جهانی موی تای IFMA است و همچنین شناخته بودن این قهرمان جهان برای سایر رقبا و همچنین ناظر فدراسیون جهانی، احتمال اعتراض رسمی فدراسیون موی تای رژیم اشغالگر قدس و درخواست محرومیت برای سعید اکوامپور بسیار بالاست.

نظر به همه این احتمالات و ضریب بالای ریسک محرومیت از حضور در رقابت‌های جهانی ٢٠١٨، اکوامپور حتی از رفتن روی سکو نیز خودداری کرد تا اینگونه سهم خود را در حمایت از مردم فلسطین اشغالی ادا کرده باشد.

602

کد خبر: 879750

وب گردی

وب گردی