برنامه های  «هفته وحدت» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس / سخنرانی دکتر عباسی در روز سه شنبه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: سه شنبه هفته جاری 14 آذر ماه از دکتر حسن عباسی دعوت کرده ایم تا در جمع دانشجویان حضور پیدا کنند و حول محوریت "اسلام ناب محمدی و آینده جهان اسلام" به مناسبت هفته وحدت به سخنرانی بپردازند.

مهدی باقری در رابطه با برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر عباس در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: تعدادی از منتخبین فعال دانشجویی و همچنین فعالین حوزه علمیه بندرعباس در هفته وحدت با یکدیگر دیدار و در رابطه با مسائل دانشجویی و طلبگی صحبت خواهند کرد.

وی ادامه داد: یک تن از اعضای اهل تسنن استان هرمزگان از قشم و امام جمعه بندر عباس به دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرده ایم که قرار است در نشستی در رابطه با هفته وحدت به صحبت بپردازند.

رئیس واحد بندرعباس تصریح کرد: سه شنبه هفته جاری 14 آذر ماه از دکتر حسن عباسی دعوت کرده ایم تا در جمع دانشجویان حضور پیدا کنند و حول محوریت "اسلام ناب محمدی و آینده جهان اسلام" به مناسبت هفته وحدت به سخنرانی بپردازند.

باقری همچنین گفت: منتخبین و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با امام جمعه بندر عباس در پی هفته وحدت دیدار و گفت و گو خواهند داشت.

به گزارش ایسکانیوز، فاصله میان ۱۲ ربیع الأول که سالگرد ولادت بیامبر اکرم (ص) بنا بر روایات أهل سنت تا ۱۷ ربیع الأول که تاریخ ولادت رسول الله محمد (ص) بنا بر روایات موجود در شیعه است، از سوی امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

همچنین دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شنبه 11 آذر ماه با صدور پیامی آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) را تبریک گفتند.

901/900

کد خبر: 879826

وب گردی

وب گردی