شریف: وجود مشکلات مالی؛ عامل عدم بهره کافی از تمام توان مشکی پوشان در رقابت‌های خارج از خانه

سرمربی تیم مشکی پوشان خراسان رضوی با اشاره به اینکه به طور کلی اعتراض به داوری بی فایده است، گفت: این تیم به دلیل مشکلات مالی که دارد در رقابت‌های خارج از خانه نمی‌تواند از تمام توان خود بهره ببرد، اما در بازی‌های خانگی بیشترین استفاده را می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، فاطمه شریف با اشاره پیروزی مقتدرانه تیم فوتسال بانوان مشکی پوشان خراسان مقابل البرز زنجان، اظهار داشت: بازی خوبی بود، ما توانستیم رقابت خوبی را به نمایش بگذاریم و با ۱۳گل البرز زنجان را در خانه شکست دهیم.

وی افزود: این تیم به دلیل مشکلات مالی که دارد در رقابت‌های خارج از خانه نمی‌تواند از تمام توان خود بهره ببرد، اما در بازی‌های خانگی بیشترین استفاده را می‌کند.

سرمربی مشکی پوشان ادامه داد: در این بازی به بازیکنان که کمتر بازی رسیده بود، اجازه بازی دادیم که نتیجه آن را هم دیدیم، مهری بادبرین جزو این دسته از بازیکنان بود که روز گذشته توانست ۴گل از ۱۳گل را به ثمر رساند، در این چند بازی باقی مانده، تمام تلاشمان کسب حداکثر امتیاز است تا بتوانیم جایگاه خوب و در شان تیم‌ دست پیدا کنیم.

شریف در خصوص داوری‌ها در چند هفته اخیر اظهار داشت: اعتراض به داوری آب در هاونگ کوبیدن است، اعتراض‌ها به جایی نمی‌رسد، در این بازی شاهد اشتباه کمتری بودیم، اما یک گل ما وارد دروازه شد، اما داور ندید و آن را رد کرد، این اشتباهات در پایان فصل گریبان تیم را می‌گیرد، چه بسا تیم‌های که قهرمانی را بر سر تفاضل گل از دست دادند، اشتباهات در نتیجه بازی شاید همیشه تاثیر گذار نباشد، اما عاقبت خوبی ندارد.

601

کد خبر: 879891

وب گردی

وب گردی