تجهیز آزمایشگاه‌های مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی

آزمایشگاه‌های مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی طی قراردادی توسط مرکز تجهیزات آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی تجهیز شد.

به گزارش ایسکانیوز، سقازاده، مدیر مرکز خدمات تخصصی سیستم‌ها، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی، گفت: طراحی و اجرای سکوبندی آزمایشگاه‌های مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی مطابق با استانداردهای ملی انجام شد.

وی با اشاره به هدف از تاسیس مرکز خدمات تخصصی سیستم‌ها، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی، افزود: این مرکز در سال 1370 با هدف تجهیز آزمایشگاه‌های مراکز علمی، تحقیقاتی و آموزشی و همچنین رفع نیاز کشور به خرید از شرکت‌های خارجی تاسیس شد.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های این مرکز پرداخت و اظهار کرد: طراحی و تولید لوازم آزمایشگاهی فیزیک، طراحی و اجرای تأسیسات آزمایشگاهی و سکوبندی، مشاوره، طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی از مهم‌ترین فعالیت‌های این مرکز است و این مرکز توانایی تجهیز، سکوبندی و تامین سیستم‌های آزمایشگاهی تمام آزمایشگاه‌های مراکز تحقیقاتی را در سطوح مختلف دارد.

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، مدیر مرکز تخصصی سیستم‌ها، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی در پایان با اشاره به تجهیز بیش از 300 مرکز تحقیقاتی و دانشگاهی توسط این مرکز، گفت: تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف، پژوهشکده لیزر پژوهشکده گیاهان دارویی و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی نیز اخیرا توسط این مرکز انجام شده است.

901

کد خبر: 880000

وب گردی

وب گردی